2007. június 29., péntek

Kiegészítő sport...

Tegnap voltunk egy golfklubban, pókerezni. Ill. mi golfozni mentünk, mert pókerezni tudunk máshol is, de sohasem golfoztam még. Kipróbáltam. Elsőre eltaláltam a labdát :D No, hiába, ebben is őstehetség vagyok. Egyébként négyet ütöttem, és háromszor találtam el a labdát, szerintem jó arány :D. Aztán nyertem OJ Sámsonnak egy SNG-t (az úgy volt, hogy leült két asztalhoz, az egyiken már háromban volt, és a másikat játszottuk helyette. 500 Ft-os buli volt, úgyhogy nyert 3500 Ft-t, aszonta, majd elisszuk :D

Ma este megyek egy KOS buliba, ami egyébként ma már nem KOS (Komlósi Oktatási Stúdió), hanem Média Stúdió, de úgyis mindenki KOS-nak hívja. Este 9-kor lesz egy hajón, de persze a péntek estét nem akarom játék ügyileg sem kihagyni, ilyenkor ül a sok ittas elme gép elé, egész heti bevételt meg lehet keresni :)

Aztán holnap magyünk játszani, hogy az meg milyen király lesz... Ki van ám már találva, rendelésre a fehér rucit kell felvennem szombaton, vasárnap még nemtom melyik lesz, szerintem a lila :)

Nincsenek megjegyzések: