2007. július 3., kedd

Ilyen az élő készpénzes

Tegnap játszottam életemben először élőben normális készpénzes játékot, kezdetnek nem volt rossz. Először is, volt a verseny. Alapból elég rosszul játszottam, meg lapjaim sem voltak. Aztán amikor már csak 2 asztal volt, odaültették elém azt a csávót, aki múltkor 3. lett és ugye ott alázott. Amit persze folytatott, és ettől én teljesen begörcsöltem, és nagyon-nagyon xarul játszottam, meg sem mertem mozdulni. Majd még ki kell találnom, hogy mit csinálok ez ellen, mert azt nem lehet, hogy tönkrevágja a játékomat egy ilyen ürge. 7. lettem, de még ezt sem érdemeltem meg, az egy dolog, hogy nem voltak lapjaim, mert nem voltak, de szerintem ilyen rosszul még életemben nem játszottam.

Na mindegy, átültem a készpénzes asztalra, eleinte 9 fős volt, sajnos aztán lement 6 fősre, de később újra feltöltődött 10 főre, 8-nál szálltam ki. Reggel 5-ig toltuk, de jó volt. 30 ezerrel ültem be, 250/500-as alapon ment, 135-tel szálltam ki. Nagyon-nagyon alapot játszottam, mikrolimit stratégia, AQo emelésre eldob és társai, de az volt a vicces, hogy az 1 db relatíve jobb játékoson kívül ez senkinek nem tűnt fel :) Hogy 4 óra alatt 6 partiban vettem részt, és abból 5-t bemutatással nyertem (A 6-ra megpróbáltam ráblöffölni, mondván, hogy elhiszik, de belefutottam a nutsba, szerencsére nem kellett mutatnom, mutatta ő.).

Viszont egyébként nagyon durva partik voltak, 1 outtal vittek százezreket. Egyik parti pl, lent AAQ4, allineznek. Egyik mutat Ax, másik QQ, harmadik 44. River: 4. Csóró QQ, aki vezetett az allinnél 3. lett a buliban, pedig elég tuti lap azért... De volt ott ász póker meg minden nyalánkság is.

Ezt még elmesélem, hogy milyen volt a színvonal: csávó középről emel, 4 nv-ig, nagy vak adja. Lejön 55x, lényeg, hogy jó sok pénz bekerült, mert emelőnél KK volt, nagy vak meg 58o-val adta. Erre mikor valaki meg merte kérdezni, hogy mit csinált ő emelt kasszában 58o-val, azt mondta, hogy nem volt elég nagy az emelés :D

Nincsenek megjegyzések: