2007. június 23., szombat

Először 1k fölött!

Megvan az első 1k fölötti nap :D Annyira örülök :) Zoli mondta 2 napja, mikor +550-nél jártam, hogy legyen 1k fölött, hát nem lett. Ma meg lett :D Konkrétan 1080, 2 asztal, 3 óra alatt :)

Az úgy volt, hogy felraktam egy NL200-t meg egy NL400-t. Igazából a nagy callokkal lett ennyi az egész. Szerintem tegnap volt egy nagyon xar dobásom, azóta is bánom, de arról később, most nézzük a mát. Szerintem tele volt részegekkel a Paci, ami elég jó. Már nem is tudom, hogy mivel nyertem a 200-as asztalon, de dupláztam... ja igen, hát az mekkora vicc volt. Nálam KQs, floppon még két pikk, vki emel, adom, 3-an vagyunk, törnön lejön a flöss. Emberek passzolnak, én azért rányomok 55 dolcsit, egyik adja. Riverre lejön egy pár. Ember allint tol. Igazából logikus lett volna, hogy fullja legyen, mert ugye ad egy minimum emelést (kis pár), utána lejön a drillje, kivár vele, agresszor emel, ő adja. Lejön a flössesély, akkor már nem tud nyomulni, de azért emelést adja. És végén lejön a fullja. De valahogy nem hittem el neki 96o-t mutatott, volt egy hatos párja Innen még kicsit vesztettem sajna az utolsó partiban, pedig 450-en álltam, de lement 386-ra. (QQ slowplayelt riverig és csak ott emelt, jó nagy fax volt, de most mázlija volt).

Aztán leszedett a NL400-as asztalon egy 200 dolcsis beülőt rólam egy csávesz. Nálam KK, előttem sok limp, mondom akkor itt nem elég a kis emelés, megtoltam 20 dolcsiig, erre vagy hatan jönnek!!!!! Flopp valami T56, 2 egyszínű. Hát mondom én itt allint tolok, ha valakinek bejött a drillje, így jártam (leghátul voltam). Nade csávó előttem allint nyom. De gyanús csávó volt. Na mindegy, adtam, mindenki más dob, hát nem T6-tal jött be a barom? És persze ilyenkor nem jön le egy pár az asztalra, hogy jót szívjon. Mindegy, pár perccel később visszaszedtem tőle, halál pontosan a 200 dolcsit. Feltöltöttem 300 dolcsit, és AK-t kaptam, jött a floppon az A, ez meg emelget rám, mint állat. Mondjuk törnön allint kellett volna tolni, tuti megadja. Mindegy, így átadott 200 dolcsit, majd a 400-as potra a riveren a 100 dolcsis emelésemre dobott, nyilván flössre várt, de nem jött.

A maradék pénze meg amúgy is nálam kötött ki :D Történet: első-középső pozíció emel 20 dolcsira, iménti fish adja, én úgy döntöttem, hogy a QQ-val csak megadom, és megnézem a floppot, aztán akciózok, mert én voltam a nagy vak, és úgy voltam vele, hogy ha lejön A vagy K, akkor eldobom, és soha senki nem tudja meg, mi volt nálam (jobb a békesség). Meg addigra már 800 dolcsival üldögéltem ott, és az emelőnél volt egy ezres, nem akartam elbukni egy partiban 800 dolcsit.

Na de szerencsémre az első limpelő úgy gondolta, hogy ideje a 109 dolcsijával allint tolni :D Még nagyobb szerencsémre (bajban vagyok, ha adja), az eredeti emelő dob. Fish nem volt kérdés, hogy adja. Na, gondoltam, eljött az én időm :D

Merthogy fish előtt volt további 300 dolcsi. Tehát függetlenül attól, hogy azt a százast, amivel az első csávó allin ment, nyerem-e (azt gondoltam, hogy nem), abban biztos voltam, hogy a fish ellen durván esélyesebb vagyok, tehát arra a 300-ra nagyon szép esélyem van. Egyébként call-raise-t elölről általában csak AA-val és KK-val játszanak, ezért gondoltam, hogy annál esetleg rosszabb vagyok. Persze fish adta az allint, ahogy azt kell, és annak rendje-módja szerint KQ-t mutatott, míg első allinelő pajtás TT-t. Így tehát a mai nap +1080-nal zárult Már nagyon régen vágytam erre... :)

Nade a tegnapi parti. Az volt a baj, hogy megint olyankor volt, amikor épp megérkeztem, és nem tudtam semmit a csávóról, aki nyomult. Aztán később láttam, hogy mindenkit kiemelget, szóval tuti jobb voltam. KK-t kaptam, és ember nagyon durván nyomta már flopp előtt is, de utána is tolta mint állat, törnön allint vágott, én meg eldobtam. Nem kellett volna.

Ja, a Mansion-t még a köv. pár napban lehet fosztogatni, aztán sajna iPoker lesz belőle, úgyhogy megszűnnek a kaszinós halak. Kár...

Nincsenek megjegyzések: