2007. június 15., péntek

Nem megy...

Nos, alig várom a hétvégét és Győrt. Az utóbbi pár nap ugyanis játékilag totális mélypont. Pedig komolyan, ma sem csináltam semmit. Jó, egy beülőt buktam kb. a legelső partiban, egy JT2 floppon JT-vel, mert kisvak talált egy kettes drillt. -200. De ezen kívül semmi, csak egyszerűen nem volt lapom. De az ég világon semmiféle lapom. Se kezdőlapom, se folytatása. És tegnap is ugyanez volt. És amikor jött egy jó drill egy jó szituban, akkor meg elkapkodtam, mert szerintem addigra már ki voltam akadva, hogy egyszerűen nem látok lapot egész este. Drillem az egyetlen egy volt ma is, azt sem nagyon fizették ki, de azért úgy közepesen igen. Attól az még édes kevés volt, mert mondjuk NL200-on ha csak ott ücsörgök és semmit nem csinálok, az is kb. 50 dolcsiba kerül óránként, és még olcsón számoltam. Úgyhogy most kicsit ki vagyok akadva, ilyenkor szoktam faképnél hagyni Bodogot, átmegyek szépen Pacira, és ott majd visszajön minden. Csak akkor is xar. Egyébként meg NL200-on játszom nagyon nagy részt, szal még az sincs, hogy amiatt bukok, mert NL400. Volt benne az is, de ott még nem is buktam, csak ott semm jött semmi az ég adta világon :(

De legalább elkészült a galéria az oldalra.

Nincsenek megjegyzések: