2007. június 14., csütörtök

Itt a laptop, hol a laptop...

A jó hír az, hogy végre felkerült a frissítés az oldalra. A kevésbé jó hír pedig, hogy a tönkrevágott laptop problémáját eddig úgy oldottam meg, hogy apu elég fapados asztali gépéről belogoltam a spanyolországi asztali gépemre, és azon nagyon remekül lehetett dolgozni. De ma gondoltam, megcsinálom a képgalériát, és letöltögettem a képeket, amiket összeszedtem mindenfelől a győri FHM-ről meg a saját taliról. Két lehetőség van. Vagy azért nem hajlandó többet elindulni a gép, mert tele lett a képekkel, és nincs helye elindulni, vagy azért, mert a laptopot is az vágta haza, hogy valakinek a képeivel jött ez a remek kis vírus. A tünet ugyanaz, a Windows nem lép be. Nem túl bíztató. Eredmény: nem lesz ma galéria, de jó esetben nem hal be az otthoni gép, és akkor holnap már lehet. Ha behal, akkor még egy darabig nem lesz.

Nincsenek megjegyzések: