2007. június 21., csütörtök

550 helyett egy nagy nulla

Hát, Zoli, kibaszott nagy csalódást kell okozzak, mert úgy zuhantam vissza 0-ra, ahogy a nagykönyvben meg van írva :( Sanjos nem vettem tudomásul, hogy az asztalok megváltoztak ahhoz képest, ahogy keztem.

Úgy indult, hogy nagyon durván jöttek a lapok, a párjaim 80%-ából drill lett, volt pókerem, színsorom. Első partiban dupláztam, KK flopp előtt allin, AKo adta (a barom). Aztán elfogytak a lapok. Igazából előtte sem voltak, csak jött a semmire is a floppon minden. Egy AA-m volt, de csak a vakokat vittem. A másik KK-m beülőt bukott 2-es drill ellen (azért nem dobtam, mert láttam a csávót előtte halálra nyomulni 99-el is, mert nem volt nagyobb lap lent).

Igazából úgy kezdődött a durva zuhanás, hogy ezzel a csávóval ő kv, én nv, AKo, ő egészít (89s), én emelek durván, ő adja. Flopp AAx, én emelek 3/4 potot, ő adja, törn x, én megint emelek kb harmad potot (itt már nem akartam, hogy dobjon), és riverre lejött a flösse.

Előtte ő emelt ki egy potból, szintén HU. De innentől mindennel buktam. 2 párom lett, allinre mentünk, top pár adja, lejött egy pár turnon és riveren (mert ugye ha az enyémből jön, fullom van, de nem, olyanból kellett jönnie, amiből nekem nem volt). Ez is HU szitu volt. Ráadásul ahhoz nem fizettek elég jól előtte a lapjaimra, hogy ezt elbírja a dolog.

Amiről még nem vettem tudomást, illetve nagyképűség volt, hogy megváltozott az asztal. Leült mind a 2 asztalomhoz 2-2 durva agresszor, és innentől meghaltam. Csak azt gondoltam, hogy elbírok velük. Namármost ez összeadva azzal, hogy a lapok megálltak, és egy darab nem jött, bukásra volt ítélve, mert ezek ellen csak azokkal a lapokkal lehetett volna bármire is jutni, amik előtte ömlöttek.

Mérges vagyok, mert 550 plusszban voltam (Tuzson mondta is, hogy itt kell megállni...). Ott kellett volna :(

Nincsenek megjegyzések: