2007. június 26., kedd

Imádom, ha az idióta pasik lenéznek :) - avagy aki mer, az nyer!

Hát, hogy ez a verseny milyen király volt ma :D

A végéről kezdem, mert hogy az volt a legszebb az egészben Mikor hárman voltunk, volt egy csávó, aki előtte egész jól játszott, de eddigre ki lehetett ismerni, annyi volt az egész, hogy minden xarral tolta, mondván úgysem adják meg, előttem ült, folyamatosan tolta rám is persze, CL is volt nagyon sokáig. Meg volt egy - ha lehet - még nagyobb barom.

Lényeg, hogy a 6 között a nagyobb barom nem akart osztozni, 5 fizetett, és SS srác mondta, hogy a 6. is kapjon egy kicsit, de a melák mondta, hogy nem. 3 között közölte, hogy akkor beszélhetünk osztozásról. Ekkor volt nálam kb 400 ezer, náluk meg 800-800, és a vak 100 ezer. 3. hely 120 ezret fizetett, ajánlottak nekem 150 ezret, de igazából ez így nem éri meg, az a 30 ezer nem számít annyit, ráadásul a másik idióta nem is nagyon akart osztozni. Na, melákra kisvakból Kx-el rátoltam allint, elfogadta valami xarral, tehát dupláztam. Utána meg ő tolta be valami nagyon xarral, de asszem pont ászt találtam valamivel, úgyhogy megadtam, ki is esett Ilyeneket mondott utána, hogy a játékom kettes alá, meg hogy lehet, hogy ezt a versenyt most megnyertem, de a következő 50-en sehol nem leszek, mert szerinte csak mákos vagyok és közöm nincs a játékhoz Hozzáteszem, hogy nagyon xarul játszott. Fogalma nem volt a lapok értékéről SH asztalon.

Ekkor egyforma zsetonunk volt a sráccal, nekem volt alig pár ezerrel több (1 124 000 vs 1 119 000). Mondom neki, ugye a győztesnek járt 305 ezer, 2-nak 180 ezer, hogy csináljuk azt hogy 210-210, és a többiért játszunk. Erre csávó nagyképűen közölte, hogy soha nem lesz ilyen jó esélye 300 ezret nyerni, úgyhogy játsszuk le (értsd: én olyan béna vagyok, hogy zsigerből lealáz). Egy parti volt a HU Mondjuk én azért akartam osztozni itt már, mert 10-10 nagyvaknál ez tiszta szerencsejáték, aki jobb lapot kap, az nyer, allin-fold van. Na, 100 ezres vak ugye. 1. parti, csávókám kapásból rámemel 200 ezerig, dehát belenézett egy bubi párba Úgyhogy allin, ő meg pikk 9T-zel megadta. Floppra sor- és flösshúzója is lett, de nem jött le neki egyik sem Úgyhogy így járt... De olyan nagyképűen viselkedett, hogy nagyon megérdemelte.

És hát persze a másik balfékkel megállapodtak abban, hogy hát én nagyon xarul játszom, és nagyon béna vagyok, csak mázlista. Imádom az ilyen barmokat Ezekből élünk ugyebár, főleg kp játékban :)

Egyébként mondjuk a verseny során tényleg volt egy durva mázlista partim FT-n, meg néhány kisebb 50-50-es, ahol én indultam hátrányból és nyertem. A durva mázli: ss-ként 5 között 33-mal cutoffból allint toltam, osztóból 99 elfogadta, és feljött floppon a hármasom. Előtte még 20 között voltak ilyenek, hogy cutoffból beemeltem 68s-sel, mivel hogy nagyvaknál már csak 2,5 nagyvaknyi volt, gondoltam, ha nagyon gáz lapot kap, eldobja. Valami J4o szintű lappal megadta, és jött a nyolcasom. Meg volt még egy ilyen egy másik ss ellen ugyanannál az asztalnál, 11 között.

FT-re CL-ként érkeztem, de aztán nagyon megfogyatkoztam, mert nagyon semmi nem jött, és rabolni sem tudtam az előttem ülő agresszor miatt, aki tolta, ami a csövön kifért, osztóból, cutoffból és kisvakból szinte mindig allint mondott. Különben 4 között egy ilyennel fel is duplázott, belenézett egy A8s-be, ami kőr volt, az ő kőr J7-jével szemben. Jött a hetes, de a 8-as is :)

Szóval 6 között már ss voltam, de várni akartam, míg valaki kiesik, mert ugye 5 fizetett, úgyhogy kivártam kicsit. Aztán elkezdtem tolni 5 között, akkor jött a mákolás. Azzal négyen maradtunk, megint ss lettem, akkor ugye dupláztam, és maradt egy ss, úgyhogy ott leálltam, és gondoltam, megvárom, amíg ő kiesik. Ki is esett Aztán 3 között ss-ként megint tolnom kellett mindennel, nyomtam is, főleg, mert a melák szinte mindent eldobott, ha rátolták, még a kis ászokat is. Aztán megunta, csak rosszkor :)

Nem vettem különben rebuy-t (ha már így visszafelé haladunk kronológiában, akkor nézzük az elejét). Szóval nagyon rosszul indult, semmi lap a rebuy időszakban. Kétszer volt AK-m, azokkal dupláztam, de először már csak 7 ezer körülim volt, aztán megint lefogytam 8800-ra, és onnan ment a dupla, tehát 16 ezrem volt addon előtt. 36 ezerrel kezdtem tehát a szünet után, miközben volt, akiknél 60-80 ezer is volt. Egy nagyon durva parti volt, amikor AKs-t kaptam, és 4 ezres vaknál valaki 10 ezerre emelt, másik megad, én megad, ss allin 25 ezerrel, másik is allin, 27 volt nála, harmadik call, és itt már nekem is meg kellett adni. Flopp T33, ketten maradtunk, check-check, turn A. Mint kiderült, csávókámnál hetes pár volt, persze én itt belehívtam, és kiejtettem a 2 emberkét, csávókám dobta. Úgyhogy itt mentem fel olyan 180 ezerre (előtte már dupláztam), és utána volt egy nagy szünet lap ügyileg (itt még 40 körül voltunk, és legközelebb 20 között láttam lapot), de megéltem belőle. 20 között mondjuk volt egy fullom, 55-re jött a drill floppon majd a full. Viszont ott már tudtam lopni is rendesen, mert addigra elhitték a lapokat :D

Szünet után egyébként egy flössel meg egy sorral jöttem fel rendesen, az elsőt kifizették, a másodikat nem, de akkor is kaszáltam azért vele. Lényeg, hogy jöttek a lapok, amikor kellett, a fontos 50-50-eket nyertem (volt, amit buktam, de azok nem rendítettek meg, esélyesebb lappal is buktam el többet is, pl 4 között is a nagyon ss ellen, Ax vs KJ, és jött riverre a K), megvolt az egy szükséges nagyon nagy mákolás is, és nem játszottam rosszul. Hoztam talán rossz döntéseket (ezek leginkább dobások voltak olyankor, mikor erősebb voltam), de ezeknek általában taktikai okai voltak. Pl. a CL srác ellen, aki végül 2. lett és talán az összes többi játékos közül ő volt a legjobb, nem nagyon mentem, mert nem akartam kiesni. Aztán volt még egy helyzet a 4 között, amikor dobtam, pedig 3:1 odds-ot kaptam, és jobb is voltam indulónak. Nálam A3s volt, ellennél KQ, 80 ezres vaknál emeltem 160-ra, és visszatolta az allint, ami még 173 volt. Ekkor maradt olyan 450 ezrem kb, és azért nem adtam meg, mert nem akartam megint allin-fold helyzetbe kerülni. Így is én lettem az ss, de nem volt vészhelyzet, ezért dobtam el, meg azért, mert ez a csávó az utolsó pillanatig nem mondott allint, még amikor 2 nv-ja volt és ráemeltem a vakjára, akkor sem, inkább eldobta. Úgyhogy ez is számított. Nem tudom, jó dobás volt-e, valószínűleg nem, de az eredmény végül igazolt :D. Még akkor is, ha néhány idióta pasi szerint csak mázlista vagyok :)

Egyékbént szilárd meggyőződésem, hogy azon kívül, hogy azért a 3 között már találtam lapokat is, azért nyertem, mert ennyire durván lenéztek. Ebben szinte biztos vagyok.

Különben nem tudom, hogy zavar-e, hogy ennyire lenéztek. Valószínűleg igen, de ugyanakkor az én malmomra hajtotta a vizet. Válaszolni nem válaszoltam ezekre a nagyon durva beszólásokra, csak röhögtem, de nagyon. Mentem a lóvéért, és röhögtem, hogy "jó ég, mennyire lenéznek". Ja, meg az egy partis HU után közöltem, hogy "ennyit a nagyképűségről" :D

Nem mondom, hogy nem volt mázlim, mert volt. Nem mondom, hogy nem voltak jó lapjaim, mert voltak. És mákoltam egy nagyon nagyot is. De ez szerintem szükséges egy verseny megnyeréséhez, akárki is az, aki nyeri.

Nincsenek megjegyzések: