2007. június 28., csütörtök

Folyt.

Szóval, tegnap magamba fojtottam a szót. Lényeg, hogy bejutottam a legjobb 18 közé, 2 asztal volt már csak, de kevés zsetonom volt, 42 ezer, vak meg 6 ezer. Kénytelen voltam már ilyen J5o-kal lopni :)

A két hiba, amit elkövettem: egyszer rossz volt a readem, illetve nem volt readem, persze lapom sem. Előtte még a rebuy időszakban meg nem voltam elég tökös Elsőnél az volt, hogy lent AATT és persze ráblöfföltem, 3-an voltunk, senkinél semmi. Egy megadja, de tudható volt, hogy nála sincs semmi. Ha a riveren is rálövök, szerintem odaadja, K magas volt nála. A másik egy passzív gyerek volt, aki elölről limpelt AK-val, flopp semleges, törn A. Hát gondoltam, hogy majd én úgy csinálok onnan hátulról, hogy nálam van A, mivel senki nem emelt, lent volt flösshúzó esély. Kis bet 6 ezerért, csávó adja. River veszélytelen, csávó megint passzolt. Hát mondom, ha ez vmire várt, akkor eldobja, ráadásul én még egy befuccsolt flöss vagy sorhúzót sem tudok megverni a hatos magasammal, úgyhogy itt rálőttem még egyszer 12 ezerért, de persze adta. Ez került 20k-ba az 50-ből, és nagyon rosszkor jött.

A kiesés különben úgy volt, hogy előttem preflop agresszív játékos emel 18 ezerig, én a 42-vel allin, másik ss 43-mal allin, agresszor dob. Másik ss mutatta AKs-t és riverre meg is kapta szépen a flösst, ahogy kell.

Igazából még mérgelődni sem nagyon tudtam a dolgon, mert végig nagyon nem volt lapom, úgyhogy így nem nagyon lehet versenyt nyerni. Ez az egy KK volt, meg egy AA-val vittem a vakot, de egyébként figurás lapot nem láttam. Nem hogy kettőt, egyet sem. Ill még egy JJ-vel raboltam ss-ként pf allinben, de tényleg ennyi. Nem játszottam alapvetően rosszul, volt néhány nagyon jó húzásom, de többször hibáztam, és egész este bazi fáradt voltam valamiért, úgyhogy ebből nem sült volna ki semmi. Majd ma :D

Nincsenek megjegyzések: