2007. június 19., kedd

Bad beat-sorozat

Győr iszonyú nagy élmény volt, óriási volt az egész, bármikor megismételném :) Klassz a csapat nagyon!

Az, hogy Zsolt szombaton 2. lett a Sportingbeten, még kicsit dobott a hangulaton.

Sajnos én a női versenyről az FT-n elsőként estem ki, pedig előtte, a szünetben, amikor még 2 asztal volt, vezettem, 88 ezer zsetonnal. Hogy is történt... odaült egy fish az asztalhoz, de akkor még nem tudtuk, hogy fish, mert a többi fish addigra már rég elszállt (én előszeretettel fosztottam ki őket). Fishtől csak azt láttam korábban, hogy mondott egy allint K9-re, amit ahogy kell, be is mákolt, és asszem háromszorozta a zsetonjait. Ezek után kicsivel elölről emelek 15k-ig, KQs a kezemben, általában ilyenkor mindenki szépen dobott és hurrá. Fish allint tolt viszont megint. Még 31k-t kellett volna megadnom. Ami eszembe jutott: simán lehet nála Ax vagy kis pár, mindkettővel szemben megvan az odds-om, hiszen 1:2 esélyt ad a kassza. Viszont ha bukom, marad 26k, ami semmire sem elég, így még ha kiszállok, marad 57k, ami bőven jó. Ráadásul mivel folyamatosan loptam a vakokat, ami már 6k+3k volt, ezért a 15k, amit beleraktam, 2 körön belül kamatostul visszajön. Ez egyébként így is lett, és a köv körben 2x elvittem a vakokat hátulról. Lényeg, hogy eldobtam, erre fish mutatott egy JTs-t. Máig nem tudom, hogy jól tettem-e, hogy dobtam. Mert ugye favorit voltam, ráadásul 2:1-hez odds-om volt. Viszont miért keveredjek 55-45 szituba, mikor sokkal könnyebben is nyerhetek ennyit, ellenállás nélkül?

Az viszont biztos, hogy ha ott kiejtem a fisht, akkor legalább nem tudott volna durván lemákolni kétszer utána. Volt nála 37 ezer, és úgy érezte, hogy ebből 15k-t, ami közel a fele, be kell tennie 89s-re. AK-ra emeltem, jött is az A, de persze fish-nek feltétlenül kellett kapnia egy flösst. Másik, ami az utolsó volt már, hogy K9 2 párra allint toltam a törnön, erre mutat J4o-t, amiből J pár volt. River J. Kevesebb, mint 5% esély. Hát így estem ki. A bosszantó az, hogy nagyon jól játszottam, de azért 2 ilyen durva bad beatet már nem bírt el a stackem.

Ma uez volt az 5+5+5 rebuy-on Excaliburban. Kellett vennem egy rebuyt, mert 99 úgy érezte, hogy a JJ-vel indított emelésemre feltétlen vissza kell emelnie, majd meg kell adnia az allint. Ez még nem is lett volna baj, ha a floppon nem figyel ott a 9. A durva az, hogy utána feltornáztam magam 70k-ra, amiből 20k ugye az addon volt, majd ismét remek parti jött. Előttem levő csávó allint tol 60k-val, én találtam egy AA-t, nyilván nem dobom el. Emberünk mutat A3s-t, és mintha rendelésre menne, meg is kapta rá a flössét.

Jó, mákoltam én is közben egyet, de az még a rebuy időszakban volt, és akkor is AA-val nyomultam, szóval csak visszamákoltam, aki lemákolt. Mert versenyen azért nem menetrendszerű, hogy 66-tal meg kell adni egy méretes emelést a flopp előtt. De nyilván nem is kérdés, hogy floppon jön a drillje. Na itt bemákoltam a drillt riverre.

Mindezen szépségek mellé még hozzájön, hogy tegnap kétszer mákoltak le ringen 2 outtal, amikor már csak a river volt hátra. Egyiket egy QQ mákolta be a KK-m ellen, másikat egy AA a 2-es drillem ellen. Nem is értem, hogy lett plusszos a nap, bár volt 450 plusszban is ezek előtt, így meg csak 200 lett a vége. De ha esetleg kérdés lenne, ezt ma sikerült elbuknom, mert semmi lap nem jött, de ha jött, akkor olyan simán lemákolták, ahogy a nagy könyvben meg van írva. Kicsit pihentetni fogom a ringet szerintem, mert nagyon ki vagyok akadva, hogy folyamatosan ez megy :(

Nincsenek megjegyzések: