2007. június 28., csütörtök

Hát ez nem jött össze...

Naszóval :) hogy stílusosan kezdjem...

Voltam ma élőzni a Royale-ban. Jó is volt, meg nem is. Jó volt a hely, bár az Excalibur jobb. Jobbak voltak a játékosok, mint az Excaliburban (egy része azonos volt), ez nem feltétlenül jó. Nem volt annyi rebuy, kevesebb lett a díjazás, bár nem sokkal. Én nem rebuy-oltam (3 ezer zseton alatt lehetett), viszont nagyon semmi lapom nem volt. Általában azt csinálom, hogy a szünetig (4 szint, 2 óra), tolok 1-2 allint, duplázgatok velük, és az elég. Az volt a gáz, hogy egy olyan lapot sem kaptam, amivel lehetett volna allint tolni a 2 óra alatt. Így a 10k indulóból 7k maradt a szünetre, pedig 15-20k szokott lenni, ha nem igazán megy, akkor is. Addonnal tehát 27k lett. Szünet után egy AA-val vittem a vakokat, de aztán megint nagyon semmi. Amikor már ss voltam, egy JJ-vel tudtam allint tolni, 6 ezres vaknál 30k körülivel, és szerencsére mindenki dobott. De aztán a vak csak nőtt, nekem semmi lapom, folyamatos lopások. Egyszer fel is mentem 50k-ig, de aztán egy elrontott partival vissza 30k-ra.

Egyébként az este folyamán 2 partiban hibáztam összesen. Néha durván lenyúltam egy-egy kasszát, pl amikor az osztó rám emelt, 2 ezres vaknál 6 ezerig, kv megadta, én meg KTs-sel 15-ig, mindkettő dobott. Osztónál AQ volt, mint kiderült. Mondjuk ezt vagy elhiszem, vagy nem, mert nem mutatta.

Na, helyzet van közben, majd folyt köv. Egyébként 18 között estem ki, KK vs AKs, preflop allin, lejött a flösse.

Nincsenek megjegyzések: