2009. március 1., vasárnap

Unibet Pókermilliomos

Voltam tegnap egy vacsorán a többi résztvevővel, meg ma egy kamerapróbán. Hát, kemény menet lesz. Az biztos, hogy ugyan van előnyük a profiknak, de közel sem akkora, mint amennyit szerintem a nézők meg a készítők feltételeznek. Ha mondjuk egyenlő esélyek esetén mindenkinek van 16,66%-a a továbbjutásra, akkor nekem lehet, hogy van 25-30%-om. Ettől még mindig sokkal valószínűbb, hogy nem jutok tovább, mint hogy igen.

Sajnos nagyon sok fog múlni a lapokon, mert terítés nélkül nem nagyon lehet majd partit nyerni. Mondjuk nálunk a helyzet érdekes, mert mindenki tud valamennyire játszani a celebek közül is, nincs olyan, aki csak most tanulta meg a szabályokat. Sőt, van köztük veszélyes emberke is.

A lényeg, hogy közel sem lesz olyan sima ügy, mint ahogy sokan elképzelik. Én meg fogok tenni minden tőlem telhetőt, megpróbálok levetkőzni néhány utóbbi időben felszedett rossz szokást, és megpróbálok sokkal fegyelmezettebben játszani, mint ahogy kisebb tétes versenyeken szoktam.

Lesz egyébként egy nagy durranás, lesz Unibetes magyar csapat :) Úgy van, hogy megadott pontot kell összegyűjtenni havonta, és az ember bekerül a csapatba, és utaztatják Unibet Openekre, ami nagyon jó buli lesz :) Megpróbálok bekerülni a csapatba, elvileg nem lesz nehéz. Kérdés, hogy mennyire lesz időm játszani, de majd belehúzok :)

Nah, drukkoljatok kedden :)))

Nincsenek megjegyzések: