2009. február 18., szerda

Unibet tapasztalatok és tanulságok

A második Unibet magyar race-t (második, amivel próbálkoztam, egyébként hatodik) sikerült megnyernem, így kaptam egy €1650 értékű beülőt az Unibet Openre. Az előbb nézegettem egyébként a struktúrát, elég jó lesz. Nagyon kellemes vakemelkedés és egy órás vakszintek. Elég jól lehet majd játszani.

Egyébként a race-nek nagyon sok tanulsága volt. Egyrészt életemben talán először beleestem én is abba a hibába, hogy túl magas téten játszottam. Erre azért volt szükség, mert nem volt elég 10 fős asztal, viszont short-handed játékban teljesen gyakorlatlan vagyok. Arra hamar rájöttem, hogy a NL100-as mezőnyt kenterbe verem sh-ban is itt, egyszerűen annyira gyengék.

Az is igaz, hogy nagyon durván kaptam a szivatós partikat, set over set, KK vs. AA formában, de az AA vs KK-t is el tudtam bukni meg a KK vs. QQ-t is pre-flop all-in után. De jöttek az ilyenek is, hogy AJ-vel emelek, vak adja rossz poziból, flop JJT szivárvány. Én már nem slowplayezek semmit, nyitok 2/3 kasszát, K2 adja. Nem igazán tudom megfejteni, hogy mit talált ezen a flopon. Biztos tudta, hogy jönni fog neki a K a törnön meg a másik a riveren... Nyilván a törnön már nem lehetett kicsavarni a kezéből a királyt, pedig ott is toltam rendesen...

Na mindegy. Tehát két dolog történt. Egyrészt kaptam a coolereket és bad beateket mint állat. Másrészt nem szabadott volna NL200-on tolnom az sh-t így elsőre. Mindez együtt szép bukósorozathoz vezetett, amit a race utolsó napján 10 fős asztalokon sikerült szerencsére visszanyernem. Így bónuszostul végeztem 0-ban, amire egyáltalán nem vagyok büszke, viszont nem kell nekem ott SH-t játszani a jövőben, pláne nem túl magas téten, márpedig akkor eléggé aranybánya jellegű a hely. Szóval alapvetően tetszik itt, és szerintem az Everest mellett jó kis táborhelynek ígérkezik.

Közben nyeregettem kicsit Everesten egyébként, pár száz dolcsikat. Akkor leszek bajban, amikor majd elmegyünk Vegasba, mert onnan egyik helyen sem fogok tudni játszani szerintem.

Nincsenek megjegyzések: