2009. március 19., csütörtök

Még mindig Vegas-szal vagyok eltelve :)

Hát, hiába, nem lehet megunni :) Épp a medence mellett üldögélek, mellettem Flopó fekszik (nem lehetne bent kutya, de nem látja senki :), játszottam ma is pár órát, lett is 450 ajró plusz, de sajna továbbra sincs elég asztal. Lehet, hogy mindjárt újra körülnézek, hátha azóta lett.

Elliott most jött ki a medencéből :) Sütöttünk kolbászt, van itt ilyen kerti BBQ berendezés a medence mellett, az volt ebédre. Hát, hiába, király élet ez :)

Azt néztem, hogy hat napja nem volt minuszos napom, nem mintha hiányozna, csak úgy mondom :) 4k-nál tartok, ami nem rossz. Tegnap játszottam egy WSOP satot a Full Tilten, ott már mennek, 4 ember jutott be a super-satra ($1100 buy-in), és benne voltam a 4-ben 12 főnél, amikor is KK vs TT pre-flop all-inben sikerült kizúgnom egy még nagyobb stack ellen, jött a T. CL lettem volna, ha nem jön... ez van. Mai próbálkozásomban egy QQ-val véreztem el KK ellen (osztó-nagy vak felállás), nekem nem jött a Q. Na mindegy, nem adtam fel :)

Nincsenek megjegyzések: