2009. március 31., kedd

Szívás

Kb. az utolsó bejegyzésem óta egyfolytában szívok. Egyszer megpróbálkoztam az €5/€10-zel, akkor -2700 lett a vége nagyobb pot nélkül. Egy fél beülő volt QQ vs KK, de egyébként csak kis kasszákon ment el, meg a kisebb asztalokon. Mondjuk tény, nem 4 nagy asztalt kell kapásból felrakni, de úgy éreztem, hogy eléggé megy a játék mostanában. Hát megkaptam...

Aztán viszont megint egész jól ment, olyan 3 nappal ezelőttig. Akkor volt vagy 3 set over set, és kb. mindenemet leverték, full over full és egyebek. Tegnap is úgy indult, hogy 2 set over set (ezek még full asztalon), aztán kiszálltam nem sokkal később, mert éreztem, hogy gáz ez a nap. Ekkor Elliott elcsalt élőzni, bár éreztem, hogy nem kéne. Ott 400 dolcsi ment el, az első 200 úgy, hogy setem van, Q magas flop, sikerül all-in rakni KK-t, turn K. Másik: az asztal legnagyobb fishe ellen, aki Q magassal riveren is tartotta a téteket, emelek elölről AK-val, csak ő jön vakról (11 dolcsiért NL200-on) A9o, flop A9T, törn A, itt kerültünk all-in, de most is azt gondolom, hogy jól tettem, mert az ürge ad1 nem tudta, milyen lapja van, ad2 bármilyen ászt játszott bármilyen poziból. Tudtam, hogy ásza van, és csak 2 ász ver, 10-t megverek, eggyel felezek, szerintem ez elég jó EV, de hát így jártam, az én három outom nem jött.

Mai nap: KK vs 88 preflop all-in, jött a 8. A7 vs A4 preflop all-in ss ellen, jött a 4. QJx flopon allin JJ-vel, ember callolja teljes stack all-int AT-vel, nyilván jön a K. Aztán volt még egy runner-runner lyuksor flop all-in után szintén. Hát így megy ez mostanában... csoda, hogy még pluszos a hónap, bár már csak 1k maradt (meg ami bónusz lesz).

Na, Vegasról, vidámabb dolgokról. Nagyon klassz volt a mai nap :))) Láttam Johnny Chant az autójában, mellette sétáltunk el :D. Egyébként átköltöztettek minket egy két hálószobás lakásba, mert a másikba jött egy Angela nevű csaj, aki egyébként Ali Sarkeshik barátnője. A pasi egy Full Tilt Pro. A csaj is $30/$60-on tolja fix limiten, meg ilyen 25,000 dolcsis versenyeket is játszik. Nem kispályások.

Elliott tegnap az Imperial Palace-ban Paul Wasicka ellen játszott $1/$2-n :D. Nyert tőle 7 dolcsit :D. Egyébként Wasicka csak a haverjainak mutogatta, hogy ilyen a póker, de akkor is furcsa, mert az IP az egyik legócskább hely itt. Gondolom aztán átment a Bellagioba normális téten tolni :). De van tőle autogram :)))

Ti tudtátok, hogy a Flamingo hotel kertjében vannak flamingók? Ma fedeztük fel. Ahhoz képest, hogy mennyire gagyi szállodának néz ki a Stripről, eddig ez a legszebb kert és uszoda, amit láttam. Nem olyan tágas és csillogó, mint néhány, hanem ilyen erdő-szerű, vízeséssel, flamingókkal, különleges állatokkal, csúszdával, nagyon király. Meg a kajálda is zseniális volt.

Elliott gyűjtött némi lóvét a hűségkártyájára, azt mentünk leenni a Flamingo büféjében. Isten király büféjük van. Először ettem egy teljes tál homárt :) Ketté voltak vágva, hogy ne kelljen az embernek magának átküzdenie magát a páncélon. Aztán isteni sali volt, meg volt Pad Thai amihez el sem jutottam, mert teleettem magam, van teljes sushi bár is, odáig sem jutottam el. Meg vannak cukormentes torták, pl. sajttorta is, meg almáspite, isteniek voltak azok is. Pontokkal meg kuponokkal fizettünk, szóval ráadásul ingyen is volt :).

Csütörtökön kezdődnek a versenyeim, szurkoljatok, hogy ne jöjjenek a 2-3 outok rendszeresen!

3 megjegyzés:

PeT írta...

Na hajrá, aztán vigyázz a kajákkal... tudod, Vegas sok mindenre képes.. csillogás, színkavalkád stb. :P :D

ADM írta...

Jó kis bejegyzés lett! :)
Sok sikert!

Gizdalord írta...

sok sikárt hozzá