2009. március 14., szombat

Juhéééé, Vegas :)

Elég király hely ez a Vegas, imádom :) Persze megvannak a maga hibái, de nekem nagyon bejön. Mielőtt tavaly idejöttünk volna, nem gondoltam, hogy ennyire tetszeni fog, mert ugye én nem vagyok az a szerencsejátékos fajta. Mégis ilyen Csodaország érzésem van itt. Fura.

Egyrészt nagyon jó idő van, huszonfokok, laza pulcsis, nappal pólós meleg, ami a kanadai tél után igazán baráti. Flopónak is nagyon teccik :). Reggel felkel az ember és hét ágra süt a nap. Tegnap jó nap volt, 11-dél körül elkezdtem játszani, du. 4-5-ig toltam online az Unibeten, szerény 1800 ajrós eredménnyel, nem is volt kedvem mást csinálni már egész nap, csak lazsálni :D Idén eddig ez volt a legjobb napom. Nem volt kedvem utána élőzni menni, ammán tuti :D Elliott azért elment, $1/$2-t játszott, 120 dolcsit nyert, viszont ő ült vagy 7 órát élőben az asztalnál... hiába, a net sokkal jövedelmezőbb.

El tudnék itt lenni ezzel, csak napi 4-5 óra játék és élvezni az életet :) Nade nem ezért jöttünk :)

Jut eszembe, sokan elolvasták a hosszú bejegyzés, köszönet kitartásukért :) Most jó fej leszek és nem nyújtom hosszúra: Vegas rocks :D

3 megjegyzés:

Amanoba írta...

Jó kezdés :-))
CSak így tovább!


(Lehet, hogy Flopó is ír majd a vegasi élményeiről? :-))

Viktoria írta...

Flopo nagyon lusta mostanában :) De majd szólok neki :D

Amanoba írta...

Az jó lesz, mert mi itthon macskások már hiányoljuk :-)