2009. március 7., szombat

Unibet Open - fent és lent

Az első napot a tévés asztalon töltöttem az Unibet Openen. Nagyon tetszett a játék, jól is ment, ki voltam hegyezve. Két kisebb pénzfeldobás-szerűség volt csak, az elsőt rögtön bebuktam A7-tel 22 ellen, de a másodikat (ami mondjuk inkább 65-35 ellenem) behúztam 36o-val :) Egyik sem volt fontos, mindkettő ss ellen ment.

Az asztalom az elején nagyon klassz volt, két jobb játékos volt, sajnos pont mögöttem ültek, én a négyesen, ők az ötösön és a hetesen. Aztán heteske elfáradt, ötöskének meg nagyon nem jött ki a lépés, a TT-jét pl 57s-sel mákoltam le, flop 778, relatíve ki is fizettettem, bár többet is elszedhettem volna tőle. Talán ő volt a legjobb játékos az asztalnál (persze rajtam kívül, hehe). Egy másik partiban is lemákoltam riveren, de tudtam, mi van nála, tehát ha nem jön a river 2 párom, akkor nem hívok a riveren. Nálam JT volt osztóból, nála Ax, flop ATx, river J.

Sajnos az asztalunk közben megerősödött, mert a kiesők helyére beültettek egy jó játékost, egy másik helyére meg Tóth Ricsit, akit meg fogok ölni, mert állandóan az én vakomra emelgetett :))) Aztán elém ültették a CL-t, aki egyébként nem volt valami nagy játékos. Ez kiderült a Ricsi elleni partijából, és ezen felbátorodva a nap végén még leszedtem 2 partiban :)

Nagy lapom egyébként egy volt, még a legelején egy KK, amire jött egy K45 flop. Flop előtt volt emelés-visszaemelés, de hát innen sanszos volt, hogy nem keresek vele semmi többet, nem is kerestem. Egyébként ilyen 45o-kal 4beteltem heteskét, mielőtt nagyon rászokik, hogy visszaemelget rám. Innentől indultam el egyébként felfele, 15k körül rostokoltam sokáig, aztán ezzel felmentem 20-ra, egy 44-re jött egy set, amivel nem kerestem sajna sokat, de 24k-ig jó volt, utána kis kasszákat nyúlkáltam, majd a CL elleni 2 partival nyertem 15k-t. Az is azt hitte, hogy azért, mert CL, szórakozhat velem :))) Utg-ből emeltem, volt egy megadó, ő meg megpróbált sqeeze-elni, de hát nem is értettem, egy utg emelésre oop? Miközben akkor ült le és nem tud semmit rólam? Én meg éppen végignéztem, hogy Ricsi lemossa a színről úgy, hogy kb. a homlokára írhatta volna Ricsi a lapját, annyira nyilvánvaló volt. De a csávónak addig sem terjedt az agya. Idióta. Kapott egy insta all-int, és nagy színéskedés közepette eldobta a Q8o-ját. (AK volt nálam)

Aztán 3-4 limp után én sqeeze-eltem AJs-sel kis vakból, és akármennyire drukkoltam, hogy valamelyik ss tolja rám és szedje ki a CL-t, mind eldobta. Mondjuk azt sem értem, csávókám 12-14k-ból dobott 88-t. Normális? Sajnos így CL adta a 4k-t de szerencsére eldobta a flop nyitásra, ami egyébként J magas boardon nem volt túl megerőltető mutatvány :)

Nincs kedvem most részletesen további partikat írni az első napról, mert elég csalódott vagyok. Ilyen sok zsetonnal talán még nem mentem második napra komoly versenyen. Nagyon éreztem a játékot, és mivel sokan látták a közvetítésben, kaptam is a dicséreteket rendesen. Szerinem is jól játszottam :))))

A második nap egy óráig sem tartott. Ez részben egy 70-30 elvesztésének, majd egy rossz játéknak volt köszönhető. 2 parti. Az első volt a fontos, 76 ezres kassza. Osztó emel rám, aki addig még nem játszottam partit. 1k a vak, 2600-ig emel, én vissza 7k. Ez meg a 38 ezréből vissza 23-ig. Idióta. Na mindegy. Nálam TT-volt, internetes kiscsávó ellen ez kb. insta-allin, még akkor is, ha nincs fold equity, hiszen csak 15k maradt előtte. Inkább ilyen 77-99 típusú lapra tettem egyébként, de A9o-t mutatott, flopon már jött is A is meg 9 is, remek. 12k-m maradt, short stack.

Ez egy nagyon komoly problémám, hogy képtelen vagyok ilyenkor fejben összekapni magamat és a játékom legjavát nyújtani. Pontosan tudom, hogy mit kellett volna, és nem úgy csináltam. Éreztem, hogy hiba, mégsem... Stop and go-t kellett volna játszani, középről jött egy emelés, én meg AT-vel visszatoltam vakról, ami hülyeség. A Q magas flopon jó eséllyel simán dobja az AJ-t 9 ezerért... Idióta vagyok és kész. Mindegy, valószínűleg lesz még időm gyakorolni a bad beat utáni talpraállást, ha így folytatom. Igazából ez nem is olyan komoly bad beat, sima 70-30-t játszottunk, és hát leesett. Minden 3. alkalommal leesik, olyan, mint egy flösshúzó, semmi extra, nem egy 92%. Na, nem is vesztegetek rá több szót, megint nem jött ki a lépés. Majd Vegasban 20-ból egyszer már csak kijön. Szerintem ha így tudok játszani ott, az bőven elég lesz.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ÁÁÁ! Nem baj, cuki vagy. 12k-nál rendelned kellett volna egy abszintot. Boldog Nőnapot!