2009. március 18., szerda

Online játék és napfürdőzés

Az elmúlt napokban bizony nagyon lustának éreztem magamat, és a játékon kívül nem volt kedvem mást csinálni. Szerencsére a játék jól ment online a játék, 500 meg 600 eurós napjaim voltak. Bár a tegnapit sajnálom, mert 1700 euró pluszban is voltam, és végül csak 550 maradt. Mindegy, nem áll rosszul a hónap, 3,3k-ban van eddig. Ez úgy, hogy gyakorlatilag 11-e körül kezdtem el játszani. Múlt hóban csak a bónuszokból jött plusz, az is 3k körül volt, szóval nem panaszkodom.

Sajnos nem tudok elég asztalon játszani, mert nincs elég full asztal az Unibeten, úgyhogy általában 3-4, ritkán 5-6 asztalt tudok felrakni, sh meg nem vagyok hajlandó tolni. De legalább már van szép nagy monitorom, hogy ha lenne asztal, akkor tudnám tolni :D Az a baj, hogy így nem lesz meg a 20k pont, ami az Unibet csapathoz kellene. Legalábbis nem valószínű :(

Úgy döntöttem, hogy nem videokamerám lesz a pontokból, hanem LCD tv-m :)))) Mondjuk ahhoz még kell gyűjtögetni, de nem gond, úgyis csak Torontóban kell majd :) Szóval most elkezdek kicsit dolgozgatni, weboldal meg minden, theflop.net, stb.

Ja, ami még nagyon jó, hogy lehet a medence mellett netezni :) Szerintem párszor ki fogok oda telepedni és napozás közben dolgozgatni :D Úgyis kényelmetlen ez a szék :)))

Ja, voltunk élő cash game-ezni, Elliottnak megy, de nekem nem is tetszik, meg nem is ment. 110 dolcsi minusz 2 nap alatt, bár csak pár órát pötyögtem, de nem való ez nekem. Szóval mondtam Ellnek, hogy ha vele akarnék menni megint, gyorsan beszéljen le :D

3 megjegyzés:

PeT írta...

GL there! ;)

lanciafan írta...

Hová jártok cashezni?

Viktoria írta...

Elliott a Bill's-be szeret járni, ott elég gyengék, meg voltunk a Mandalay Bay-ben, talán ott a leggyengébbek, de az meg kicsit messze van.