2008. december 4., csütörtök

BPO 1. nap

Na nézzük, mi is történt. Először is, továbbjutottam, ez jó. Másodszor is, kevés zsetonom van, ez nem jó. Lehetne sokkal több is, ha nem rontok el két partit, viszont ki is eshettem volna, ha nem mákolom le a 47-tel az AK-t.

Akkor a részletek. Először is, az elején totális lapömlésem volt. Nem indulólapok terén, hanem a flopokat illetően. TT-re kaptam egy fullosodó drillt, majd még egyszer drillt. Ha KQ-val emeltem, jött két Q a flopon és fullosodott. Ha J4s-sel emeltem, flösst flopoltam. Ha 9Ts-sel flopot néztem kis vakból, flösshúzót és középső párt flopoltam a nagy vak ellen. Ha AQ-val emeltem elölről, Q magas volt a flop. Egy szó, mint száz, nagyon jött és jól is játszottam.

Az image-em szempontjából viszont ez egy veszélyes dolog. Ugyanis általában arra építek, hogy feszesnek tartanak. Viszont annyit játszottam, hogy egyáltalán nem ez jött le. Így azért később nehezebb volt, kevésbé dobáltak, ha emelgettem. Mindegy, végülis a flop után általában elvittem, ha nem, akkor is hibátlanul le tudtam játszani. Amikor jobb voltam, megadták a tétet, amikor rosszabb voltam, keveset buktam.

Volt pl. egy ilyen parti, amire nagyon büszke voltam. Osztóból emelek 750-ig 300-as vaknál, A7s, kis vak adja. Flop AKT, két treff. Passz-passz. Törn treff 5, passz-passz. River egy kis lap, nem treff. Nyit ezret, megadtam, sort flopolt JQ-val! Ahhoz képest elég olcsón megúsztam...

Az első komoly döntésemet akkor kellett meghoznom, amikor UTG-ből JJ-vel emeltem, és csak a nagy vak adta. Jött egy A meg két kicsi, passz-passz. Törn kicsi, de van lent két flösshúzó. Srác all-int tol a kb. 3k-s kasszára 6k-val. Beszélgettünk egy kicsit :) Egyértelmű volt, hogy jobb vagyok, megadtam, mutatott Q2s flösshúzót, nem jött le a 12 outja.

Ekkor lett 32k-m. Sajnos rögtön utána elszúrtam két partit, az elsőt kicsit, a másodikat nagyon. Ez a két hibám volt egész nap, de sokba kerültek. Tehát az első. Közvetlenül az előző parti után, nagy vak vagyok. Megint JJ-t találtam. Cut-off emelt, állandóan ezt csinálta. Vasmacsó visszaemelt, ő is állandóan ezt csinálta :))) Mivel mindenki minden xarral emelgetett, Vasmacsó elkezdett minden xarral visszaemelgetni, teljesen jogosan. Később pl. 88-cal is, de előtte is tudható volt, hogy a visszaemelő range-e meglehetősen tág. Erre találtam én a JJ-t. 3500-ig ment a visszaemelés, és erre én 10k-ig emeltem a 32k-mból. Ez butaság volt. Elég lett volna a 8k, és olcsóbban megúszom. Utána jött Vasmacsótól az all-in, tőlem meg a dobás, mutat AA, ez van.

Ez kicsit fejbe is vert. Nem sokkal később történt, hogy UTG emelt, de ő meg állandóan UTG-ből emelgetett, tehát az, hogy TT-vel visszaemeltem 4500-ig UTG+2-ből szerintem teljesen jogos. Erre egy harmadik srác (a soros) all-in ment 12k-val. Ráadásul readem is volt, hogy nagyon erős :( Nem tudom, miért adtam meg. Szerintem, mert hülye vagyok :). Nem mondhatnám, hogy tilten lettem volna, bár nagyon megrázott a 10k elvesztése éppen akkor, amikor egy partival korábban nyertem azokat a zsetonokat. Mondjuk mással nem nagyon magyarázható, csak a tilttel, mert nagyon-nagyon buta megadás volt. KK-t mutatott. Hát, ez van.

Ekkor sajnos elültettek egy másik asztalhoz. Itt mindenki limpelgetett mindennel, döbbenetes volt. 600-ért meg 800-ért limpelgettek. Vicces fiúk. Ja, emelésre sem dobták, ha már limpelgettek. Flop után sem... Itt egy pre-flop emelés-contbet kombinációban a maradék 10k zsetonom felét el is buktam. Maradt 4800.

Szerencsére visszaültettek :) Ugyanoda. Ekkor előadtam egy szerény duplázást 47s-sel a KK-s srác AK-ja ellen. Mindenki dobott és a vak már 1k volt, szerintem a hijackből ez elég egyértelmű push, nem akartam megnézni a lapom, de meg szoktam akkor is :) Még tetszett is :D. Legalább nem leszek fogva...

Aztán, hogy már ennyi zsetonom lett, próbálkoztam egyszer (62o), de visszatolták rám egy 95o-val, nyilván nem tudtam adni. Aztán ezt megelőzendő toltam egyszer egy KTs-vel, akkor dobtak. Azért a 62o-val nem akartam tolni :))))

Utána kaptam egy KK-t, az egyetlent a nap folyamán, és szerencsére az UTG egy QQ-val betolta elölről, így végeztem 21k-val végül (felmentem 23k-ra és utána még fogytam kicsit vakokkal).

Hát, ennyi volt az első nap. Nem volt könnyű asztal, de még mindig jobban játszható volt, mint a limpelgetős asztal. Az elején nagyon sok jó flopot kaptam, és a JJ-TT lapok ömlöttek, egyszer kaptam egy QQ-t is, a döntő pillanatban a végén pedig KK-t. Tehát a lapokkal nem volt baj. Két hibát követtem el, az egyik kisebb volt, de a másik nagyon drága volt. Sajnos egy ilyen versenybe, ami nem szuper deep stack, nem fér bele ekkora hiba. Jobban kell figyelni.

Remélhetőleg a következő bejegyzés címe az lesz, "hogyan jutottam tovább a második napról" :)))

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Azt ígérted magadnak, hogy nem fog letörni egy-egy hiba :-)

Jó vagy! Tessék továbbjutni!!!

Jorgosz Baia írta...

Nagyon drukkolok... :)