2008. november 28., péntek

SuperSystem 2

Végre kész :))))))))))))

Nagy versenyfutás volt, de sikerült. Kedden elszállt a netem és a gépem is, be sem kapcsolódott, rajta az utolsó két nap anyagával. Boldog voltam. Bad beat. Aztán jött a good beat, a szervízben kiderült, hogy a file ép és kimenthető.

Nagyon tetszett még benne az Omaha rész is, a NL Hold'em és a 2-7 alacsony cserélős mellett a PLO a legjobb benne. Lehet, hogy majd belekóstolok kicsit, láttam jó kis asztalokat az Everesten :)

Egyébként annyira érdekes, hogy mikor először olvastam, akkor ugyan tetszett, de tisztában voltam vele, hogy ott, ahol akkor játszottam (tán NL25 körül) teljességgel használhatatlan. Ez így is volt. Most viszont elolvastam, és folyamatosan az volt, hogy aha, ez klassz :))) Aha, ezt én is így csinálom. Aha, na, erre nem gondoltam, de ez is nagyon jó. Aha, tényleg, így kéne :) Meg basszus, ő már ezt akkor leírta, én meg mennyit szenvedtem, míg rájöttem, hogy így kell (pl. nyitni elölről, ha lejön a drillem). Szóval nagy felismerés volt, és most már vagyok olyan téten, hogy használni is tudom.

Olvasom ezt a Gus Hansen könyvet... hááááát... az ötlet, hogy ír egy ilyet, zseniális. Jól meg is írta, az is klassz. A fordítás minősíthetetlen, de mindegy, odaképzelem az angol szöveget... Igazából megdöbbentett a játék minősége egy ilyen nagy versenyhez képest. Egyrészt az, hogy az ellenfelek ilyen döbbenetesen gyengén játszanak sokszor, másrészt az, hogy Gus néha milyen gyengén játszik.

Akárhogy is nézzük, ha valaki tudja, hogy valamit dobni kéne, és nem dobja el, akkor az fishkedés. És ő nagyon sokszor csinál ilyet, ami annyiból rosszabb, mint a fish, hogy a fish legalább nincs tisztában azzal, hogy verve van, amikor megadja, hanem gondolom halálos meggyőződése, hogy ő a nyerő. De Gus nem, ő tudja, hogy dobni kéne, és mégis megadja. A másik, hogy amikor tudja, hogy emelni kéne, és akkor is csak megadja.

Mondjuk tény, hogy ugye nagyon sokszor az van, hogy vagy dobod, vagy emelsz. Namármost. Ha nem tudja, melyik lenne a helyes, akkor ugye dobás helyett megadni talán kisebb és olcsóbb hiba, mint dobás helyett emelni. Ugyanez a másik irányba, hogy ha emelés lenne a helyes, de csak megad, az kisebb hiba, mintha eldobná. Szóval franc tudja, lehet, hogy csak fáradt volt. Inkább az a fura, hogy mennyi hiba belefér egy ilyen versenybe, és hogy egy ilyen nagymenő játékos sem hibázik keveset. Én pl. mindig nagyon sokat rágódom a hibás partikon, és ha van 1-2 egy versenyen, az nagyon le tud törni. Ezentúl nem fog :)

Már hiányzik a játék, most majd arra is lesz időm végre.

4 megjegyzés:

Mike255 írta...

Nekem tetszett a Gus könyv fordítása. Mi bajod volt vele?

Viktoria írta...

Tele van értelmetlen és magyartalan mondatokkal. Szerintem a srác sokszor nem értette, hogy miről van szó.

bogec írta...

Hogy-hogy a SuperSystem2-t lett lefordítva először?
Igazából nem vágom pontosan, hogy ez most folytatás vagy egy újraátdolgozott kiadás?

Köszi a választ!

Viktoria írta...

Ez egy újradolgozott, frissített változata az 1-nek.