2008. december 17., szerda

Betsson, NoIQ és Littlewoods

Na, kalandozom mindenfele :D Nem mintha az Everesten nem lenne nagyon király a cash game, az, de azért most körülnézek erre-arra egy kicsit.

Tehát megnéztem tegnap a Betssont, nem is rossz. 17 dolcsi plusszal zártam, hehe. Csak NL200-on üldögéltem főleg, mert csak ezer dolcsit raktam be a bónuszhoz. Ugye itt az a királyság, hogy a végén lesz egy SNG 10 fővel, és az első kap Estoril package-t. Márpedig könnyű lesz top5-ben lenni nagyon. Érdekes, hogy mintha simábban működne ez a szoftver, mint anno a Nextpoker. Nem telíti úgy a memóriáját a gépemnek, bár ugye csak 5 asztal ment, nem 12, de akkor is simábbnak tűnt. Meg hát gondolom sokaknak nem mindegy, hogy van minden magyarul, ráadásul van sportfogadás rész is, amit sokan szeretnek, és közös kasszából megy. Az ezer dolcsis FD is elég jó, ilyen tempóban 20 nap mondjuk míg kijön, de mindegy, jó az.

Na, aztán megnéztem ezt a NoIQ dolgot is, toltam pár rió és fort knox jackpotot, utóbbiból csak egyet, azt nem kellett volna, mert a rió 3$ plusszal végződött volna, ha nem tolom a fort knoxot, így viszont annyival minuszban lettem. Na mindegy, majd ma :))) Szépen elfér a Betssont mellett. És persze itt is jön a 600 bónusz.

Na, aztán van még a Littlewoods, oda ma fizetek be :) Ott is van jó kis 400 dolcsis bónusz, amiből ugye 100-t adnak azonnal. Ide kimondottan a 100k satellite-ek miatt fizetek be, mert azok nagyon jók, és a Flopos versenyen 3 hely garantált, sőt, nem árulok el titkot, hogy lesz még egy ebből 5 garantált hellyel, csak nekünk, és hát ez bazi jó.

Aztán majd meglátjuk, mi sül ki ezekből :)

Nincsenek megjegyzések: