2008. december 16., kedd

Kicsi Jack Russell Flopó :)

Hétvégén volt időm kicsit játszogatni, Everesten kp-ztam kicsit, enyhe plusszal, meg játszottam Sunday Milliont és még néhány versenyt. Vicces volt. Először is kettőről 2 outtal, 1-ről 3 outtal estem ki. (77 vs. 66, KK vs. QQ, AT vs A8, mind pre-flop all-in)

Jól ment viszont a Sunday Million a PokerStarson, 180 körül estem ki, igazából olyan ezer fő körül változott az asztalom, és onnantól nem ment :( Lapom végig nem volt soha, de ilyenekkel duplázgattam, hogy rám emel kis vak, A5o-val visszatolom 20 nv, erre adja J5o-val, és duplázok... meg ehhez hasonló remek ellenfelek. Aztán már volt stackem lopogatni, és hagytak is, de az új asztalnál mindig kaptam egy visszaemelést, már éppen elkezdtem volna 4betelgetni, de mindenki másra is mentek a visszaemelések, és még csak emelni sem tudtam, illetve visszaemelni sem.

Volt egy ilyen, hogy Zoli kérdi, most mér nem tolom rá. Hát mert a csávó nem emelt mióta itt ülök. Köv. laza sok zsetonos emel. Mondom Zolinak, na most kell rátolni. Hát nem én voltam az első, aki így gondolta, úgyhogy mire hozzám ért, már visszatolták rá. Tehát így jártam, sem szitu, sem lap, már a végén nagyon boldog voltam, hogy kaptam egy Q7s-t (legjobb lapom volt vagy 3 órája), be is toltam, A2o fogadta vakról, mert már csak 4 nv-om volt - igen, ennyire nem volt se szitu, sem lap, hogy gyakorlatilag úgy fogytam eddig, hogy én már 12-15 nv-tól vártam, hogy mikor tologathatom. Flop A7x, törn Q, river 2, így jártam.

Nem játszottam jól a végén, tudom, mert volt olyan, ahol rám emeltek, és vissza kellett volna tolni, de nem mertem. Viszont semmi értelmezhető lapom nem volt, 72o, 83o, 94o-kat nézegettem végig. Mondom, ez nem szokott zavarni, ha van szitu. Egyszer egy 74o-nál volt, meg egy 52o-nál... ha még egyszínű lett volna, simán tolom :)

Na mindegy, ez van.

Közben rájöttünk, hogy miből van a Flopó :))))) Hogyan jöttünk rá? Ell apja ránézett, és megmondta :D. Nos, azt tudtuk, hogy van benne tacsi, a másik pedig Jack Russell terrier valószínűleg. Megmutatom, ő a Jack Russell, egész Flopó-forma :)


Csak Flopó teste hosszabb, meg a színe más, azok jöttek tacsiból. Hát ha nem Flopóm lenne, akkor tuti, hogy Jack Russellben utaznék, nagyon édesek :)))

Még egy példa:


Egyébként meg kellemes ünnepeket :))))))))



1 megjegyzés:

Jorgosz Baia írta...

vannak ilyen "semmilyen lap"-napok... tegnap egy kisebb, 27 fős versenyen a legjobb kezem egy JJ volt, a véletlenül K jött, tuti 2 v. 3 volt a kísérőlap. végül is negyedik lettem, de ebben mázli is volt :)