2008. december 12., péntek

BPO 2. nap, Ladies, Kanada, Flopó :))))))

Hát, a BPO 2. napjáról nem tudok sokat írni, rövidre sikerült. Nem követtem el különösebb hibát, talán az utolsó partit lehetett volna máshogy.

A haditerv az volt, hogy 1600-as vaknál 21k-ból belefér 1 lopási kísérlet + folytatólagos hívás, vagy 2 lopási kísérlet, de akkor nincs folytatólagos hívás. Szerencsére az első bejött, nagy vak voltam, elölről van egy limp, flop AKx, passz-passz, törn x, belehívtam (talán 8 magassal), dobta a QJ-t.

Na, ezt vissza is buktam a következő partiban, ahol a gyönyörű 74s talált meg kis vakról, nagy vak elég feszes, még nem játszott. Emelek, adja. Flop A82, folytatom, kapok egy all-int, nyilván dobom a 7 magasat, mutat A8, szuper.

Jött tehát a push/fold üzemmód először 15k-val, elöl kaptam egy TT-t, tol, dobják. Aztán elölről van egy limp, osztóban kapom az AQ-t, tol, emberünk nagy nehezen engedi el K2s-t utg-ből. Lehet, hogy jobban jártam volna, ha ezt adja meg... na mindegy. Következő parti, már van 20k-m. Ilyenkor nehéz visszaváltani az all-in módból, ezt nem egyszer csesztem már el, de online is. Pedig lehet, hogy vissza kellett volna.

Mindenki dob, cutoffban KQ, és a K2-s ürge ül a nagy vakon, minden hülyeséggel jön. Betoltam. AJ-t talált, jött flopon az A, törnön a J, nem jött a T, ennyi volt. Gondolkoztam sokat, hogy jól tettem-e. Ha emelek minimumot 3200-ig, akkor:
- mivel az ürge nem tologatós csak callolgatós, lehet, hogy nem tolja vissza, csak adja
- mivel nem volt trükkös, A flopon nyitott volna, én pedig eldobhattam volna
- ha mégis tolja flop előtt, el tudom dobni, mivel tudom, hogy csak callolgatós.

Na mindegy, így sikerült.

A ladies ennél sokkal fájóbb volt. Azt hiszem, hogy nagyon régen nem játszottam ennyire könnyű mezőnyben. Nagyon jól is álltam, 15 embernél az élen álltam. Ahogy a sok zsetont szereztem, az egy nagyon könnyű parti volt. Volt egy csaj, közvetlenül mögöttem ült, már eleve sok zsetonja volt, meg nekem is. Mindenfélékkel jött, ilyen 9T elölről, és ha top párja volt, hatalmas overbeteket tolt. Párszor lehet is, hogy jobb lapot dobtam, de annyiért nem érte meg megtudni. Viszont lehetett tudni, hogy előbb-utóbb beleszalad.

Nagy vak voltam, jött egy K22 flop, nálam 82. Passzolok, csak nyit a 2000 körüli kasszára 3500-t, szokása szerint. Egyszerűen nem is értem, na mindegy. Visszaemeltem 9000-ig. Namármost. Egy K22 flopon kapsz egy check-raise-t a nagy vaktól. Hát nagyjából a homlokomra is írhattam volna, hogy mi van a kezemben :D. Nála tuti volt, hogy ugye nincs 2, mint UTG-nél, semmi draw nincs lent. Aszongya a csaj: "nekem van királyom". (Kitaláltam, drága!) Namármost, felmérve remek képességeit, a következőt bírtam mondani neki: "lehet, hogy nekem is" LOL. Azért ezt még egy tanodás sem ette volna meg, akkor sem, ha tegnap kezdett játszani :))))

Csaj aszongya: "de nekem dámával, all-in!" - hihihi. Ok, mégsem királyom van :D. Tehát a KQ kifizetett egy K22 flopon, nem kevés zsetonnal. Így lettem CL. Na jó, a többiek nem voltak ennyire durvák, meg volt, aki még játszani is tudott. A csaj pl, aki utána leszedett, nem volt ügyetlen, figyeltem a selejtezőn (2x30 fős selejtezők voltak, aztán olyan 25-en folytattuk kb.). Neki is az volt a fő hibája, hogy ő meg preflop overbetelt, minek kell 3,5 vakig emelni elölről 44-gyel?

Na mindegy, az ominózus parti így nézett ki: a vakokra állandóan ráemelt, ebből már kezdett amúgy is elegem lenni. Most osztóból emelt, én kis vakon találok két fekete bubit, egyébként is egy KK kivételével ez volt a legjobb lapom egész idő alatt. Emelt 7500-ig, talán 2000 volt a nagy vak. Én vissza 20,000-ig, előtte 40,000, előttem 80,000. All-int mondott.

Itt megálltam, gondolkoztam, beszélgettem vele, és arra jutottam, hogy jobb vagyok, megadtam. AKo-t mutatott, két pirosat. Flop káró 89T. Pffff... már ő vezet. Törnön jött egy K, riveren meg, hogy tuti legyen, a flösse. Így vesztettem nyolcvanezres kasszát 25 ezres átlagnál.

Innentől semmi nem jött össze, és mindent bebuktam. Egyrészt a vakok gyorsan mentek felfelé, és mindenki csak üldögélt az 5-6 nv-nyi zsetonjával. Mire megmozudultak, már alig volt zsetonjuk, és persze én meg ott álltam általában vagy nagy vakként szembe nézve 1 nv téttel (annyi volt az allinje), vagy emelés után szembenézve egy kevesebb ráadással, mint az emelés.

Tehát mindig arra lyukadtam ki, hogy muszáj adni, illetve amikor már a sokadik pénzfeldobást vesztettem, akkor már eldobtam olyanokat is, ahol tényleg szintén adni kellett volna. Pl. utg all-int tol tán 2 nv-kal, én vagyok a nv QTo-val. Még akkor is adni kell, ha dominálva vagyok. Nem voltam, A3o-t mutatott, a QT8 flop után viszont be bírtam bukni ezt is. Valaki a flopot meglátva megszólalt, hogy "na, ezt hogy veszted el?". Simán. Törn A, river A.

Volt két rossz kényszermegadásom, egy 22-vel, amikor 55 tolta, de keveset kellett megadni (ilyenkor értsd: kevesebbet, mint amit beraktam, tehát legalább 3:1, de általában sokkal jobb oddsot kapok), meg 78o-val, amikor 99 tolta, de ott is ilyen 23k volt bent és 5k-t kellett adnom.

Olyan 5-6 pénzfeldobásból 1-t sikerült megnyernem, ez nem volt elég. Pedig addig annyira sima ügy volt minden. Nem azért, mert lettek volna lapjaim, hanem mert nem ütköztem ellenállásba, ha meg igen, akkor flop után úgyis jobb voltam :)

A végén tán K3-mal toltam, de akkor már csak 2,5 nv-om volt, viszont a nagy vak ennyiért is eldobta volna, ha nem talál semmit. Talált egy A7-t, adta, és persze ezt is elbuktam, mint a többit. Ez is vicc ám. Van mondjuk 5 nv-om. Én nem vagyok hajlandó ott üldögélni, úgyhogy hátulról rátoltam 33-mal. Úgyis dobál mindenki mindent. Namármost nagy vak, akinek van vagy 2,5 nv-nyi zsetonja, talál egy KK-t. Nyilván adja, ez egy dolog. De ott ült, amít 2,5 nagy vakja nem maradt! És kb mindegyikük ezt csinálta, tisztelet a nagyon ritka kivételnek...

Áh, mindegy, csak felbosszantom magamat. Ok, volt egy csomó szitu, ahol nagy hátrányban raktam be a pénzt (22 vs 55, 78o vs 99, 33 vs KK), de ez sem rosszabb, mint ott ülni, és várni a sült malacot. Ezek ráadásul mind elég kis kasszák voltak, a nagy kassza ugye egyedül a JJ vs AK volt, de vesztettem még csomó másik pénzfeldobásos kasszát is, amit nem lett volna törvényszerű ilyen nagy arányban elbukni. Ez van.

Jujj, lesz egy nagy Betsson promónk :) 6000$ az értéke. Lesz két 1000$-os race, ahol az első kap egy $320 dolcsi értékű jegyet egy portugáliai élő verseny satellite-jére. Majd az első 5 mindkét versenyből játszik egy 4000$ díjazású SNG-n, ahol az első megkapja a 3300$ értékű teljes package-et!!! Még lehet, hogy én is körülnézek arrafele, mert nagyon könnyű lesz 5-be kerülni, az tuti! Ráadásul erre a hónapra az utazás miatt úgy sem lesz olyan nagyon sok Everest pontom, majd januárra marad a felső VIP szintre jutás, úgy néz ki.

Nincsenek megjegyzések: