2008. december 27., szombat

Pókerolgatás

Most, hogy mindent tudtok Flopóról, írok kicsit pókerről is. Szerencsére igazából a tegnapi napban komoly bukta nem volt, csak a Betsson accountom sinylette meg, a többi köszöni jól van. Ma is buktam ott 200 dolcsit, AA persze, UTG limp, egy hatalmas fish emel 12-ig (NL200-on vagyunk), egy megadó, majd én 37-ig (!!!), mindkettő adja!!! Flop Q magas, mondjuk előre eldöntöttem, hogy rátolom, mert annyi volt előttem, mint a kasszában, hát a fishnél remek QQ lapult. Azért a qva életbe...

Mindegy, az Everest jól ment, kicsit nyeregettem, egy százast megint, illetve most a Littlewoods vitte a pálmát, ott beesett NL400-on egy ezres :)))

Egyébként még hét elején a Betssonon nyertem egy 5 dolcsis satról jegyet a 320 dolcsis Estoril satra, meglátjuk, mi lesz belőle.

Szerintem holnap írok ilyen éves vissza- meg előretekintős dolgot.

Nincsenek megjegyzések: