2008. december 23., kedd

Itt is, ott is

Játszogatok mindenfele, ezalatt az Everestet, Betssont és NoIQ-t értem elsősorban. Nem tudom, miért szidják az iPokert annyian, nekem eléggé bejön. És most az Ongame-mel is jóban vagyunk :) Everesttel meg mindig is abban voltunk :) Visszatértem a jó kis kp játékhoz, mégiscsak az a stabil dolog. Aránylag megy is, egy rosszul sikerült napom volt a Betssonon, de persze az sem vészes, csak történetesen NL400-ra ültem be az oda betett ezer dolcsiból :) El is ment 550 :))) Nade azóta jön szépen vissza, mindenhol kicsi plusszok vannak, kicsit zavar is, hogy olyan langyos víz az egész, de még mindig jobb, mintha kicsi minuszok lennének :) Csak halkan jegyzem meg, hogy a Betsson pontversenyen 5 jut be a 10 fős SNG-ra, amin 4000 dolcsit osztunk szét, és eddig még csak hárman játszanak érte :)))))

Arra rájöttem, hogy nem szabad visszamennem már NL100-ig, mert egyszerűen nem tudom komolyan venni, és olyanokat adok meg, hogy utána én is meglepődöm, hogy jó ég, ez az asztal csak NL100, itt adtam meg 16 dolcsit? :) Szóval ezt nem szabad, ezt már régebben is felmértem, hogy van egy szint, ami alá az embernek nem szabad lemenni, akkor sem, ha csak ezer dolcsit tol be egy terembe. Nálam ez a NL200, annál lejjebb nem szabad, mert elszórom a pénzt értelmetlenül.

Szóval nagyjából csak ennyi van, ez nem sok, viszont Flopó élvezi a telet és a havat :) Készültek róla képek, majd megmutitom, kb. a feje búbja látszik csak ki az itt térdig érő hóból :)))

Nincsenek megjegyzések: