2008. december 25., csütörtök

Flopó ül a ... hóban

Ma mindenhol szivatva voltam, úgyhogy nem is vesztegetek rá sok szót, olyan 10 70%-30% preflop all-inből bebuktam 9-t kb, a legszebb az egy 80 dolcsis PCA sat volt, ahol 20-as vaknál emeltem olyan 400-ig (!!!!) KK-val 1500 zsetonból (mindenkinek ennyi volt, első vakszinten vagyunk), JQo adja!!!!!, sorhúzót flopol, ami csak 6 out ugye, mert 2-t fogok, elpasszolja, rátolom flopon, hát jött... Mindegy, nem részletezem, Riót úgy buktam be hogy előbb A9o veri JJ-met majd ugyanez a csávó open callol egy allint KJ-vel, és veri AQ-mat. Másikon egyenlő zsetonnal sikerült HU all-in mennem AJ-vel A5 ellen, nyilván sora lett. Nem mondom a többit, mert nagyon sok volt.

Inkább azt mondom, hogy Flopóval menni szoktunk naponta kétszer sétálni, és amikor már azt hisszük, hogy több hó nem eshet, akkor is mindig szokott még esni :)


Ez az a pillanat, amikor kilépünk az ajtón... de azért csak elindulunk, mert sétálni jóóóóóó a hóóóóóó....ban:

Ugya milyen csinos kis pulcsink van? Kellett vennem egy másikat is, mert ez nem vízálló és egyébként is nagy lett, de majd megvarrom :) Most van egy piros-sötétkék kabátka, kétféle színben lehet fölvenni :) Kell majd vennem neki cipőt, mert itt mindenki sózza az utakat és kimarja a lábát. Valami seb is lehet rajta, mert nagyon nyüszít, ha belemegy a só.

Meg fontos része a sétának a mókusles. Aki nem tudta volna, Flopó vadászkutya :) Mókusvadászkutya... Állítólag a tacsi és a Jack Russell terrier is vadászkutya, hát ezért van Flopó egész nap mókuslesen.


Tudom, kicsit úgy néz ki ennyi bigyóval a nyakában, mint egy karácsonyfa, de hát úgyis karácsony van. Muszáj, mert ha meglép, nehogy valaki a chipje alapján hazaküldje Magyarországra :) Majd regisztrálni kell itt a chipjét és akkor már béke lesz.

2 megjegyzés:

daniboy írta...

hehe, én is a pulcsiját néztem, nagyon huskó

Amanoba írta...

Még mindig szuper jófej kutyus... de ez nyilván nem is fog változni :-)