2008. július 2., szerda

Reggeli Doyle Brunsonnal és a többiekkel

Kedvet kaptam némi képes beszámoló mellékeléséhez, hát íme néhány motívum:

Doyle Brunson és Viki


T.J.Cloutier és Viki


Todd Brunson és Viki


Cindy Violette és Viki


Ez még régebbről Mike Caro és Viki.

Elliott haverja, Bob Beveridge, aki a hétlapos stud h/l-n 8. lett + Viki.

WSOP 1500-as event.

Kicsit homályos, de közeli :) WSOP 1500-as.

WSOP Ladies

WSOP Ladies.

Jaj, ezt elmesélem, nagyon vicces volt. Nézem egyik nap az egyik itteni pókeres magazint, Poker Player, vagy valami ilyesmi a címe. Jé, mondom, ez az nőci ismerős. Na, gyorsan rájöttem, ő volt, aki kiejtett a Ladies-ről :). Egyébként a tízesen ült, ezen a képen még nincsen rajta, mert késett. 30 éve hivatásos játékos a nő, és mellesleg a WPT felkészítő táborának tanára :DDD. Hát hiába, akárki nem tud engem kiejteni ;)

Bellagio és a szökőkút. Már nem számolom, hogy hányszor láttam :) Tíz fölött, az tuti...

A Rio

A Binion's, ahol régen volt a WSOP. Sok nem látszik belőle :)

Ezek itt mind a Caesar's-ban,-ból,-ról:





Ez pedig a lézer show a downtown-ban. Az utca teteje teljesen fedett, ott megy a show:




Ez a Luxor hotel:

Ezek meg mi a Luxor előtt:


Paris hotel nappal:

Paris hotel éjjel:

M and M's World:
Ezek mind Venetian képek. Tévedés ne essék, az nem az ég, hanem a plafon:



MGM oroszlán pihizik, kép alulról.

MGM oroszlán felébredt :)

Most ennyi, rohanok öltözni, Cardozások vacsit szerveztek. Ja, tegnap nyertem 500 dolcsit kp játékon Venetian-ban, ma is megyünk. Pusszancs mindenkinek :)

1 megjegyzés:

PeT írta...

Nagyon joo ;)