2008. július 5., szombat

Ez nem tartott sokáig...

Most csak röviden, aztán majd talán valamikor részletesebben. Igazából nem tudom, hol rontottam el, nagyon sok jó lapom volt preflop, 3xAA, 3xQQ, 2xKK. Egyiket sem buktam be az utolsó (és az egyik QQ) kivételével, általában preflop emeltem, flopon dobtak. Vagy még flop előtt dobtak. Az asztal nagyon könnyű volt. Viszont mivel ennyi jó lapom volt, ezért amikor nem volt, akkor nem is hitték el, tehát sok kis potot buktam. Ja, illetve egy nagyobb bukta volt, az egyik QQ belefutott egy AA-ba, az 5k-ba került, és végülis ezzel estem le 12 ezerre, ahol ismét 2-3 kisebb potot buktam. Jött még egy QQ, előttem már csak 7k körül, elölről egy limp, majd valaki emel, osztó adja, nagy vakból rátoltam, dobtak.

Utána jött közvetlenül az AA, addigra ugye már van 9k előttem. Osztó emel, vak 300, ő 900-ig tolja. Igazából duplázni akartam, így csak 2800-ig emeltem vissza. Kiváncsi lennék, ki mit gondol erről. Lehet, hogy rá kellett volna tolni megint és csak a bent lévő 1300-t vinni? Nem hiszem, hogy az a legjobb játék. Az ember csak akar vele valamit keresni, ha már ilyen szerencséje volt, és kis vakban kapott egy AA-t, nem? Mármint ennyi zsetonból. Ha sok van előttem, akkor nem szórakozok, megtolom erősen, de ennyiből muszáj duplázni. Tehát előttem még kb. 6k, flop QJ4, két kőr. 3k-t nyitottam, adja. Törn A. Na, eddigre maradt 3,5k-m, és megint 3k-t akartam berakni, de az egyik kicsúszott a kezemből sajna, és így csak 2,5-t raktam be. Gyakorlatilag mindegy, ha 2,5k-ra nem dob, akkor 3k-ra sem, de nem is akartam igazából, hogy dobjon. River a harmadik kőr, nyilván már nem dobom el, a drága 47s-sel bírt végigjönni :(. Igazából preflop is van 80%-om, meg a törnön is van 82%-om, 7 outja volt a törnön. Hát neki lejött. Az vigasztal, hogy ha a flopon rátolom, akkor sem dobja el, tehát tök mindegy. Hogy miből gondolta, hogy jó ötlet 3k-t preflop megadni, mikor összesen 9k van előttem, azt nem tudom. Be kellett volna tolni? Kiváncsi vagyok, mit gondoltok.

1 megjegyzés:

benifulop írta...

Hát Viki ez marha nagy pech.
Gyökér volt az ellenfeled preflop az biztos, de mégiscsak AA-val még ha sok pénz van előtted sem akar dobatni az ember.
Majd jövőre! :)