2008. július 7., hétfő

Nem adom fel...

Szóval, van egy sztori, amit még nem is meséltem :D Ez történetesen $2/$5 NL-en történt a Venetian-ban. Jó xar napom volt, és már csak 300 dolcsi volt előttem. Jött egy emelés 20 dolcsiig, amit megadott vagy 3 ember. Én elölről pontosan ezért limpeltem a KK-val. Hát mondom, eljött az én időm, reraise 170-ig :D. Csávókám adja 78s-sel, ketten maradunk, flop K56, persze berakom a maradék 140 dolcsit, jött a sora, nem jött a fullom :)

Aztán tegnap szintén kp játékban, de most $1/$2-n megkaptam a szokásos 2 outos szívást, preflop all-in TT ellen KK-val, jött persze a T :) Kiszámoltam, hogy statisztikailag a következő 24 all-int nekem kell nyernem kis pár ellen most, hogy hatot egymás után bebuktam :).

Na, de most akkor vidámabb dolgokról. Tegnap a Caesars-ban volt 550 dolcsis verseny. Megint iszonyat jól játszottam, és ennek ismét nagyon örültem. Megint volt AJ-vel megadásom riveren, tökéletes read, valóban azt hitte, hogy blöfföl, de nála is AJ volt, úgyhogy feleztünk :( Igazából flösshúzóra tettem, de az volt a vicc, hogy rossz pozícióból pár és húzó nélkül AJ-vel simán megadta a flop nyitást, nem is értem... Aztán dobtam 2 párt is, az kemény volt, megint rám kérték az órát, és a legnagyobb baj az volt, hogy alig maradt zsetonom. Sajnos ott buta voltam, mert a riveren value beteltem a 2 páromat, hát nem kellett volna :( Check-raiselve lettem :(. De legalább el tudtam dobni. A parti különben így nézett ki: 2 limp után beszállok én is osztóból A5s-sel. Flop A52, mind pikk. Mindenki passzol, 5-en vagyunk a partiban. Én is passzolok. Törn 7. Mindenki passzol. Belenyitok egy kicsit, készen arra, hogy eldobom ha nagy tüzijáték kerekedik. Csak az UTG limpelő adja. Ekkor AJ, AT típusú lapra teszem, esetleg A9, úgy, hogy a második lapja pikk. AK, AQ emelt volna a flop előtt, de mivel a flopon nem volt nyitás, logikusan feltételezi, hogy én osztóból csak lopok, bár 4 ellenfél ellen bátor próbálkozás lenne. River 8, nem jött negyedik pikk. Ő passzol. Nálam volt 17 ezer, és 8k-t belenyitottam, gondolván, hogy megadja, és hogy jobb vagyok. Na, erre kaptam egy check-raise all-int. Basszus. Erre nem számítottam. Nyilván valóan verve vagyok, ez tisztán látszott a csajon. De 40 ezres átlagnál eldobom a 2 páromat, és ott maradok 9 ezerrel? Mondjuk még mindig jobb, mint kiesni úgy, hogy a napnál világosabban látszik, hogy verve vagyok. Úgyhogy eldobtam. Egyébként azt hittem, hogy A8 van nála, és riverre megjött a 2 párja. Az egyértelmű volt, hogy nagyon magabiztos, és nem bánná, ha megadnám. Megmutatta a flopolt nut flösst, KT pikk. Puff neki.

Részben az volt a baj, hogy akkor ültettek oda, addig másik asztalnál játszottam, ami nagyon könnyű asztal volt, és nagyon élveztem, kb. lemostam mindenkit. A kezdeti 15k-ról fel is mentem az első szinten 38k-ra egy AA vs. QQ preflop all-innek (IGEN, KITARTOTT!!!!!!!!!!), és egy riverre fullosodó flopolt settel.

380 indulóból olyan 90-ig jutottam. Az ss is egész jól ment, 9 ezerről mutatás nélkül visszamentem 17k-ra. Ott sajnos el kellett dobnom egy AK-t preflop, ami 2k-s vakoknál halálos :(. UTG 14k-val allint tol, laza csávó adja osztóból, kis vak mutatja nekem, hogy dobja az ászát, én meg ott ülök az AK-mal. Tehát már csak 5 lap van a pakliban nekem, nem hat. Ez, ha párja van UTG-nek, akár csak ötös párja is, a 45%-os esélyemet 37%-ra csökkenti, vagyis kvázi 50-50-ből 2:1-hez hátránnyá avanzsálnak az esélyeim. Mondjuk jó, hogy eldobtam, mert UTG QTo-t bírt mutatni, és a flopra jött két Q. Aztán nagyon nem volt szitu, amikor tolhattam volna :(. Ante 300, tehát mire én vagyok UTG+1 ugyanebben a körben, anélkül, hogy open push lehetőséget kaptam volna, és ugye lejött a 600-as kis vak is, már csak 12k-m van. JJ, allin, KK-ba fut, nekem nem jön a 2 out. Mindegy, azért jó volt, mert tényleg jól ment. Sajnos a középső szakaszban, amikor kellett volna, nem kaptam lapot. Az elején azzal az AA-val kimerült.

Beszereztem egy csomó könyvet :) Persze póker könyvek :) Először körülnéztem a 2+2 standján, van a Rioban egy pókeres kiállítás féle. Vettem vagy 5 könyvet, ebből a Sklansky-t a szerző dedikálta. Az ötből az egyik SNG könyv, mert nem járja, hogy ennyire nem mennek a SNG-k. Aztán tegnap körülnéztem a Cardoza standján, ahol ugye ingyen lehetett válogatni :). Na, onnan lenyúltam még 4 könyvet, plusz a Negreanu új könyvét még pár napja megkaptuk. Hát az zseniális könyv. Komolyan, fergeteges, olyan, mint a SuperSystem, csak kizárólag NL Hold'em és mai dolgok vannak benne. Ja, taliztam Negreanuval, dedikáltattam vele pólókat, meg a kártyapaklim kőr ászát :D. Mint kiderült, nagymamája magyar volt, illetve erdélyi, de annyit tud magyarul csak, hogy "lóf.sz a s.ggedbe" :DDDDD. Nagon szép kiejtéssel :DDDD.

Szóval tegnap a buszon olvasgattam a Cardozás SNG könyvet. Elég jó, kis rövidke, majd ma befejezem. Nagyon egyszerű, de tényleg bazi hasznos. Na, gondoltam kiesve erről az 500-as versenyről, hogy lesz ez a Mega Championship ma a Caesars-ban, és vannak rá 230 dolcsis SNG satok, első kettő kap helyet. Az olyat nem szeretem, ahol csak első kap, de ez az első 2 jó. És hát az SNG mezőny az még katasztrofálisabb, mint a verseny és kp, úgyhogy gondoltam, bepróbálkozom az újonnan szerzett SNG tudományommal. És hát be is jutottam, úgyhogy holnap játszom Mega Stack Main Eventet :) 1 millió dolcsi garantált :))))))).

Na, most meg melózom kicsit, nagyon jó és klassz dolgok készülnek az oldalra. Majd elmondom, mit ír az SNG könyv, ha lesz egy kis időm.

2 megjegyzés:

PeT írta...

Kíváncsian várom, mik rejlenek az SnG könyv lapjain ;)
Valahogy bekerülhetne a tananyagok közé is, úgyse bővelkedünk SnG-s cuccal... :P
(sztem Manó-t is érdekelné a dolog ;) )

Holdenper írta...

Juuuujj, az nagyon jó lenne, ha bekerülne tananyagok közé!:-) Nem tudod véletlen, hogy a Negreanu-féle könyv le lesz-e fordítva vmikor magyarra? Az is jó lenne:-) Jaés ne csüggedj és hajrá!:-)