2008. július 13., vasárnap

Whohooooo, Uruguay :)

Nyahát úgy látom, volt értelme elolvasni azt a kis SNG könyvet, hehe. Gondoltam, gyorsan hasznosítsuk az újonnan szerzett tudományt, és elkezdtem steppelgetni az LAPT-re. Addig-addig, míg a 2. stepről indulva besteppelgettem magam az uruguay-i fordulóra, juhéééé :D.

Mindez természetesen a PokerStarson történt. A 2. step 27 dolcsiba került, és elsőre sikerült végigsteppelni, bár egyszer ismételnem kellett az egyik szintet, talán a 3. volt az. Általában a 3. és a 4. helyezett visszakerült ugyanarra a szintre, és sikerült ott ezek helyek valamelyikén kizúgnom. Arra emléxem, hogy az egyiken elég szépen jött a lap az elején, és onnan már csak ki kellett ülni, azt hiszem a 4. szint volt, rögtön az első vakszinten 88-cal floppoltam egy pókert, és ketten is kifizettek, majd szintén 88-cal tán rögtön a következő partiban egy drillt, és azzal is kiejtettem valakit, gyakorlatilag kiszórtam a teljes mezőnyt utána, hehe. A többinél semmi különös nem történt. Érdekes stratégiát követel a dolog, szemben a kis SNG könyvben írtakkal. Egy normális SNG-n ugyanis a 3-ban kezdi tolni az ember, mint az őrült, azt írja, hogy a partik 70%-ban toljál all-int, és mire a többiek észbekapnak, addigra már annyit raboltál, hogy megnyered.

Hát a steppek nem ilyenek. A struktúra általában úgy néz ki, hogy 5-6. megy vissza egy szintet, 3-4. marad, 2 megy tovább. Tehát itt 6-ban és 4-ben tolni kell bármilyen xarral, mert az mindegy, hogy az ember 5. vagy 6., illetve hogy 3. vagy 4. Jó buli mindenesetre. Juhééééé, megyünk Uruguay-ba :D. Mikor elindult az utolsó SNG, kiejtettem magamat az 55 dolcsis versenyről, ahol pedig már közel voltunk a pénzhez, de nem álltam különösebben jól amúgy sem, és azért az utolsó step mégiscsak egy 2100 dolcsis SNG :). Miki végigszurkolta nekem, jövök két sajtburival, hehe.

Volt egyébként 2 napja, rögtön a versenygyőzelem után egy elég jó cash game napom a Cake Pokeren, 1200 dolcsit hozott. Úgyhogy tegnap elmentünk megünnepelni a 2 nap alatt 10k eredményt, jó volt :) Karaoke bárba mentünk, illetve előtte játékgépeztünk. A bárban vicces volt, volt egy asztal, 5 nagyon-nagyon dagadt csajjal. Helyes arcuk volt, de iszonyatosan nagy darabok voltak. Viszont olyan hangjuk volt, hogy leesett az állam, és nagyon nehéz dalokat énekeltek. Én meg még életemben nem karaoke-ztam, és hangom sincsen :D. Viszont utánuk volt 3-4 pasi, akiknek szintén se hangjuk, se fogalmuk nem volt, ez megnyugtatott. Aztán Ell énekelt, de hát ő meg profi zenész, viszont megúsztam a dolgot, mert mire odavittem a papíromat, mondták, hogy zárnak, nem került rám sor :D.

Hojocó kérdésére válaszolva, igen, a Negreanu könyv van tervezve a SuperSystem után, mert fergetegesen jó. Csak a nagyobb témakörök, amikre emléxem: hogyan játssz nagy versenyt kezdőként, ha tudod, hogy az ellenfelek jobbak; hogyan játssz jó játékosként small-ballt; sh készpénzes NLHE és nagy tétes kp játék, ilyenek vannak benne. Iszonyú jó.

Nyah, mára ennyi :)

5 megjegyzés:

Mike255 írta...

Ügyi vagy!

Rikk írta...

Gratula! :) :)

Holdenper írta...

A Negreanusat én kérdeztem:-P bár lehet, hogy a Hojocó is:-D amúgy gratula! Csak így tovább:-)

Viktoria írta...

Ja bocs :)

ADM írta...

Nagy gratula a sexygirlnek :D