2008. június 25., szerda

Vegas, Vegas, Vegas

Pénteken lesz a következő deep stack, amin indulok, és kihagyom a WSOP 2k-t, eldöntöttem. Majd a Main Eventen indulok, az elég, addig meg ezeken gyakorolok. Különben nem is értem ezt az egészet, hogy hogy tehetik meg, hogy ilyen színvonaltalanul rendezik ezeket a WSOP versenyeket. Az egész olyan, mint egy üzleti vállalkozás, jó gyorsan lezavarni jó sok versenyt, nem baj, ha az egész leginkább a lottóhoz hasonlít. Mindegy, nem az én bajom, csak fura. Ennyi erővel rendezhetnének értelmes versenyeket is. Persze a nagy versenyek, a Championship Eventek azok jók, nyerik is a profik őket szépen sorban. De ilyen 1500-as no limit versenyen az első 60-ban sincs ismert név, mert lottó az egész. Meg lehet nézni, hogy ismer játékos nem nyert 1500-as vagy 2000-es no limit versenyt. Vicces. A többit meg egyre másra nyerik a Negreanuk meg Matusow-k.

A vicces az, hogy a Venetian 2 éve elindította ezeket a deep stack versenyeket, pont a WSOP-val egyidőben, direkt. Erre idén Harrah's cég, amelyik a Rio és a WSOP tulajdonosa, látta a hatalmas sikert, és elindította a Caesar's-ban a saját deep stack sorozatát, hogy inkább oda menjenek az emberek, ne a Venetian-ba. Így aztán van két deep stack sorozat, mindkettő elég jó, és mindkettő kenterbe veri a WSOP versenyeket. Kiváncsi vagyok, mikor alakítják át a WSOP-kat, mert szerintem a Caesar's sorozatnak sokkal nagyobb értéke van így.

Szóval pénteken megyek majd játszani, hátha végre egyszer nem szívom be a 3%-t :( (Ennyi az esélye annak, hogy egymás után beszívom a 85%-os és a 80%-os előnyt is).

Tegnap voltunk Mikivel kondizni, most meg ők hárman elmentek a Caesar's versenyre, csak az 200 dolcsis, 7500 indulózsetonnal, és akkor már inkább játszom a Venetianban az 550 dolcsisat 15k indulóval. De azért remélem, nyernek :)

Nem is meséltem, van itt néhány csatorna, amelyik elkezdi este mutatni a Helyszínelőket, meg a Nyomtalanult, és egymás után mutatja őket, de vagy 5-6-t, én meg tök függő vagyok, és nem tudok elmenni aludni :D Szemétség, ugye? :DDD

Ma este szerintem játszom a Cake Poker-en újra, régen játszottam. És több kedvem van hozzá, mint élőzni. Meg az oldalon dolgozunk sokat. Olvasom közben a Harrington Cash Game könyvet, érdekes... majd véleményt akkor alkotok, ha végeztem vele, de egyelőre nekem úgy tűnik, hogy nem igazán veszi figyelembe a játék színvonalát, nem tesz különbséget, hogy milyen téten játszik az ember. Meglátjuk...

1 megjegyzés:

Amanoba írta...

Végülis ekég egy karkötő. Ha az a main eventé, akkor azé :-)) Addig alázd le a deepstack mezőnyt!
GL! (Mármint nekünk már az a szerencse, ha nem húzzák be a 2-4 out-ot...)