2008. július 11., péntek

Akkor mesélek

Először is a legszebb szívásról most, hogy kiestem az LAPT satról 10. helyen, 8 fizetett :( Bár igaz, hogy csak 4 jutott tovább, de akkor is. Nálam AQs, jön egy emelés elölről, adom, flop QQ9, emelő nyit, én minraise-elem, adja, törnön, ami semleges, allint tol, adom, mutat TT, river T. 4% basszus, annyi volt neki :( Azért jó, hogy ilyen nem tegnap volt mondjuk az FT-n. Bár egyébként volt ott is, 3-ban voltunk, az nagyon csúnya volt. CL voltam, zsetonok több, mint fele nálam volt, kb. 3 milla, másik kettőnél másfél-másfél. Na, emberünk emel, én adom AJ-vel pozícióból, flop 8TJ, ő nyit, én nem xarozok, rátolom, gondolkodik, KT-vel adja, és törn K. Na akkor ott kicsit megroggyantam, elég nehezen viselem az ilyet, főleg, hogy sokkal jobb voltam mindkét csávónál, bár a lapok is jöttek nagyon.

Szerencsére Zol tartotta bennem a lelket MSN-en, meg Ell is élőben. Mindketten mondogatták, hogy nincs elveszve, meg tudom nyerni. Csak hát ugye csávó ezzel átvette a CL-séget, én meg visszaestem 2-3. helyre. És ekkor jókor jött egy AA, következő partiban egy KK, aztán egy TT és még egy AA :)))). Szabályos lapömlésem volt, ezek meg azt hitték, hogy izmozok, és jöttek, meg visszaemeltek. Szóval gyorsan visszavettem a vezetést a lapoknak köszönhetően, visszadupláztam ugyanarról a csávóról. Egyszer eldobtam egy ATs-t, amikor a harmadik helyen álló, akkor már csak 500 ezerrel all-int tolt olyan 30k-40k körüli nagy vaknál. Én voltam a nv, és volt előttem akkor már megint 3-4 milla. Azért dobtam el, mert ugyan emberünk fish volt, de amióta 4-en maradtunk, azóta csak várt és dobált, jól látta, hogy leharcoljuk mi helyette, és ki tudja ülni a 2. helyet. Az, hogy ilyen feszesen játszott, miközben egy fish volt, előkészítette neki a terepet ahhoz, hogy a HU-ban meg tudja rendesen tolni (gondolom én, nem került rá sor).

Szóval kivégezték ők egymást, valami Kxs-sel adta aki lemákolt, a másik meg A6s-sel tolta, és jött a K. Aztán HU már felakasztotta magát hiperagresszívkám :)

A verseny egyébként úgy alakult, hogy szépen játszom a magam feszes kis játékát, becsorogtunk a pénzbe, aztán egyszer volt egymás után pár elég jó partim, kb. 60-an voltunk, és egyszer csak a 2. helyen találtam magam. Ezt sikerült tartani, amíg olyan 16-20-an nem maradtunk, ott kicsit visszaestem, és olyan 10. körül voltam, amikor 14-15-en voltunk. Akkor kicsit belehúztam, főleg visszarablásokkal, meg ugye akkor válik a történet sh-vá és nekem elég feszes image-em volt, úgyhogy kicsit garázdálkodtam. Átlagként érkeztem az FT-re, ahol asszem talán egy AA révén lettem CL, lényeg az, hogy pl. amikor 5-en voltunk, akkor már a zsetonok fele nálam volt. Gyors ütemben ejtettem ott ki 2-3 emberkét :)

Ekkor szó volt az osztozásról, jött is a support, de pont aki a legjobban akart osztozni, kiesett, mielőtt a support bármit csinálhatott volna :) A9-cel tolta AQ ellen, jött a 9 a flopon, majd a törnön a Q is :). Szóval négyen maradtunk, és volt egy ss. Akkor azt mondta az egyik átlagos zsetonú, hogy addig nem osztozik, míg a ss fel nem dupláz, vagy ki nem esik. Kiejtettem asszem én :). 3-ban meg már nagyon sok zsetonom volt és a többiek gyengébbek voltak, úgyhogy nem volt értelme osztozásról beszélni.

FT-n volt 2 dobásom, ami nagyon betalált volna, de attól még jó volt a dobás. Volt egy csávó, aki mindig rám tolta, ha emeltem, én meg mindig dobtam. Aztán jött egy AQ, megint emeltem, úgy, hogy ha tolja, adom. Tolta, igen ám, de aki végül a 2. lett, az tovább tolta, így dobnom kellett. AQ volt a visszaemelőnél, a tovább tolónál AK. Lejött 4 pikk, persze én dobtam a pikk A-t, náluk nem volt pikk, AQ-s csávónak 1 outja volt a riveren, mivel én dobtam egy Q-t, a pikk Q nem jó neki, hát jött a negyedik :)

Másik: előttem emelnek, akkor még sokan voltunk, nálam 77 volt, rögtön eldobtam, mert elöl voltunk, mögöttem jött is egy vissza all-in, első adja, csata AA vs QQ, jött volna a pókerem :)

Na, mesélek a Venetian versenyről, ami nem is Venetian, mint Mike emlékeztetett rá, hanem a Caesar's-ban volt :) A többi stimmel, 1k nevezési díj, mega stack, 25-50 indulóvak, 25k indulózseton. Nagy barom voltam. Persze ott nem 9k, hanem 300k volt az első hely :(. Szóval ott 1200 körüli induló volt, az első napon 10 vakszintet játszottunk, 10 perccel a vége előtt estem ki, de nem ott lett elcseszve, hanem előbb. Megint nagyon jól álltam egy ponton, úgy kb. 6 óra után, és nagyon jól is játszottam addig. Behúztam nagy potokat lapokkal, és elloptam kis potokat lap nélkül. Minden remekül ment. Aztán jött egy parti, amit elszúrtam. Dupla átlagon álltam, 125k körül, abból elblöfföltem 50k-t.

A történet a következő volt. Addig nem láttak engem vesztes lapot bemutatni. Tehát előttem levő csávó emel hijack-ből. Elég feszesen játszott addig, el is loptam előtte egy kasszát tőle, azt mondja QQ volt nála, kis vakból emelt vele, elölről volt egy UTG limp, én adtam TT-vel, mert a limpelő egy fish volt, tuti nem volt nagy lapja, jött a flop, K magas, másik két lap kisebb, német srác passzol, belenyitottam harmad-fél kasszát, és dobták.

Tehát ezek után német srác emel, nálam JTs, mögötte ülök, adom, ketten maradunk. (Közben kiestem a 100 dolcsisról PS-en, nv-on KK-t kaptam, nyilván kv-nál AA volt :( . Flop Q8x, két kőr. Csávó nyit, én csak adom, nem tűnt erősnek, azt gondoltam, hogy el tudom tőle vinni floattal vagy ha nem, akkor is lejöhet még a sorom. Lejött a harmadik kőr törnön. Ez nekem elég jó. Ő passzol, én nem túl nagyot belehívtam, 9k-t, a flop hívás 7k volt. Gondoltam, előkészítem a dobatást :) Adta, riveren megint passzolt. 50k a kassza, belehívtam 24k-t, előtte olyan 27k. Jó játékos volt, úgyhogy el akartam adni, hogy megadást akarok, lehet, hogy túlbonyolítottam, vagy elkapott valami jelet. Lényeg, hogy megkérdezte, mennyi a kassza, és megadta 99-cel.

Ekkor még mindig kicsit átlag fölött voltam a 75k-val, olyan 65k volt az átlag azt hiszem, viszont nagyon tiltre kerültem. Ezért csak ültem szépen, nem mozdultam meg az utolsó szünetig, ami kb. még 30-40 perc múlva volt. Szünet, ültetés, lefogytam úgy 60k-ra, amikor a következő butaságom. Bár a terv megint elég jó volt, de beleszaladtam :( Az új asztalnál meg sem mozdultam. Majd cutoff emel a vakomra, nálam Q9o, adom, nem volt nagy az emelés. Talán 4k volt a vak és 10k-ig emelt, előtte még 25k. Flop TT5. Nyitottam 25k-t, gondolván, hogy nem találta el. Hát 55 volt nála, ennél jobb flopot nem nagyon kaphatott volna. Hát így jártam, ezzel short lettem. Maradt 35k-m és 4k volt a vak azt hiszem. Itt egy emelésre rátoltam AQ-val, KK-t mutatott sajna, és kiestem. Hát ez van...

Nincsenek megjegyzések: