2008. július 24., csütörtök

Repülőjegy-mizéria

Tíz napba telt megvenni az uruguay-i repülőjegyeket, szép kis menet volt. Az első szakasz ugye a Toronto-Uruguay. Nagy nehezen beszereztem egy miamin keresztüli jegyet, az sem volt kis művészet, mert ugye egyirányút veszek, de sikerült. Aztán napokig kerestem az utat Magyarország fele, ott meg egyenesen elkeserítő a helyzet. Ell kicsit már kezdett aggódni, hogy négy napja van jegyem a Föld másik végébe, de vissza a civilizációba nincsen. Mondta, hogy nem szeretné, ha ott ragadnék.

Az Iberia járatára akart minden kereső rápakolni, amivel Madridig nincs is gond. De reggel 8-kor megérkezik Madridba, és onnan Barcelona és London érintésével, 2 átszállással akar hazavinni este 11-re Magyarországra. Hát azért ez így nem kóser.

Közben pár napja Elliott mondta, hogy talált remek jegyet, többszáz dolcsival olcsóbb, igaz, az is csak Madridba visz, de hát sebaj. Tegnap előtt este-éjjel le akartam foglalni, de fáradt voltam. Meg igazából a dátummal gond is volt. Az LAPT döntő asztala ugye aug. 9-én lesz. Namármost gép csak 9-én vagy 12-én volt. Tehát 2 napot maradnom kellett volna, ha sikerül a döntő asztal, és nyilván 12-ére kellett volna foglalnom, mert ha odáig jutok, akkor nem akarok azzal foglalkozni a döntő előtti éjjel, hogy áttegyem a repjegyemet. Ha nem jutok odáig, akkor meg lesz rá időm úgyis, hogy repjegyeket pakolgassak. Na, amíg éjszaka ezen morfondíroztam, addig reggelre 400 dolcsival ment fel az ára, úgyhogy jegy ugrott, meg az amúgy is csak Madridig vitt volna.

Ekkor én találtam valamit, amit máshol még nem írtak, olcsó és összesen 2 átszállásos, és nem 28, hanem csak 24 órás utazás, hát le is foglaltam, ki is fizettem. Fél óra múlva jön az email, hogy nagyon sajnálják, de nem tudják megerősíteni a foglalást, mert az a légitársaság már nem létezik. MIVAAAAAAAN????? Eladtatok nekem egy repülőjegyet egy olyan légitársaságtól, amelyik már nem is létezik???? Nem csoda, hogy olcsó volt :D. Újabb keresés, újabb hosszú órák, végül Barcelonán keresztül megvettem egy jegyet tudvalevőleg létező légitársaságoktól. Hát nem volt kis menet. De van jegyem :D.

5 megjegyzés:

blogman írta...

Azért reméljük hazajössz valahogy:)
Amúgy meg LAPT-ra sok sikert, igaz addig még alszol egy párat

Gizdalord írta...

:D Repcsi jurop aztán vonat?

Viktoria írta...

Nem, van egy új társaság, Clickair a neve, az Ibéria fapadosa, és van 120 ajróért Barcelona-Bp közvetlen járatuk :)

Rikk írta...

jaja,ahogy blogman írta reméljük valahogy csak hazaérsz :)

PeT írta...

hajrá az URUGOKNÁL is! ;)