2008. július 28., hétfő

Újra Uruguay - kétszer megyek? LOL

Először gyorsan válaszolok Zsolt kérdésére: igen, a net mindig létkérdés, bárhova megyünk, és igyekszünk figyelni rá, hogy mindig legyen, pl a vegasi lakásban is eleve úgy kerestünk.

Nyaszal :) Az úgy vót, hogy ugye nyertem 800 dolcsit a Barcelona saton a PokerStarson. Ami szép és jó, de minden hasfájásom volt vele :D. Barcelonába nem akarok menni, mert túl drága verseny, 8000 euró, tehát a package 16k dolcsi, oda besatozni nehéz. Szóval az kilőve. APPT-re nagyon szívesen mennék, ez is volt a terv, hogy erre használom majd a pénzt.

Szóval elkezdtem nézegetni a satokat. LAPT-re van jó, 530 dolcsiért, és ugye 10-ből 1 megy, de sajna pont lemaradtam róla tegnap előtt. APPT-re nincs sajna normális sat, 6000 a csomag, amit adnak és 450+25 a legdrágább sat, tehát minden 13,3333-dik ember megy. Ráadásul elég kevesen neveznek, tehát mondjuk a versenyen van 20 körüli induló, és abból csak 1 megy, többi pénzt kap, ami nem rossz, de nem az a cél. Szóval addig húztam a számat a tegnapi APPT sattal kapcsolatban, amíg le nem maradtam róla :). Ráadásul már sokat próbálkoztam Macau steppel, de valahogy nem jött össze. Olyan 200 dolcsi körül fektethettem bele, mindig step2-ről indulva. Kétszer estem ki step4-en, volt, hogy step2-n rögtön, de párszor step3-on is. Lehet, hogy nem volt az 200, de 150 tuti.

Ez kicsit elbizonytalanított a stepekkel kapcsolatban. Viszont mivel nem maradt más sat, ma reggel eszembe jutott, hogy mi van, ha W$, amit ugye a saton nyertem felhasználható step nevezésre? És lőn :) Egy életem, egy halálom, nekiugrottam egy step5-nek, 700 W$-ért. Azt sikerült összehozni :)

Tehát step6. A PokerStars steppekről a következőt érdemes tudni: az első 5 steppen mindegy, hogy az ember melyiket játssza, egyenrangúak. Tehát történetesen én EPT step 5-t játszottam, mert az volt tele. De különben valahogy az EPT-s mezőny gyengébbnek is tűnik. Tehát az ember oda regel, ahol sokan ülnek, és utána a következő steppen arra használja a jegyét, amire akarja. Tehát 3-an üldögéltek step6-on Macaura, beüldögéltem én is. Addig-addig üldögéltem, míg egyedül nem maradtam :D. Szerintem odaát este lett és elmentek aludni :) Vagy valami :)))).

Tehát nem maradt játszótárs, az LAPT step6 viszont szépen telt :). Végülis sokkal jobb esély, mert az LAPT-n 10-ből 4 nyer, míg a Macau-n 9-ből 3. Az sem rossz, de az LAPT ugye egy fél emberrel könnyebb, hihi (9-ből 3: minden 3. megy, 10-ből 4: minden 2 és feledik megy :).

Hát, nem kell mindennek előre tudni a végét, majd ahogy Doyle Brunson írja a SuperSystemben: "we will cross that bridge when we get there" - majd ráérek kitalálni, hogy mi lesz, ha odakerülök. Hát odakerültem :). Beültem az LAPT step6-ra, és össze is jött :). Tehát kétszer megyek Uruguay-ba :D. Na jó, nem megyek kétszer, de adtak 1900 dolcsit, meg 3100 W$-t. (Csöbörből vödörbe, a 700W$-ból most lett 3100, hihi.)

Nade ezzel lehet nevezni mindenfélére. Nem hiszem, hogy Macauba akarok menni, több okból. Egyrészt nagyon drága a repjegy. Másrészt vannak 2400 dolcsis APPT-k is, ez meg 3200. Az Új-Zéland-i jó lenne, az 2400-as, de oda meg bazi drága a repjegy. Úgyhogy egyelőre a Fülöp szigetek vezeti a választási listát, mert 1100 dolcsiért láttam jegyet rá, és csak 2400-as verseny. Azt hiszem novemberben lesz. Addig még sok idő van :) Csak el ne költsem a W$-jaimat valami hülyeségre addig :D Pl. el ne veszítsem satokon, mert ugye automatikusan abból von. Bár nem vagyok az a típus, aki elbukja ;)

Nincsenek megjegyzések: