2008. július 26., szombat

Nekem sem megy mindig :(

Gondoltam, hogy már régen játszottam egy igazi esti session-t, hát nem kellett volna. A Cake Poker lett kiszemelve áldozatnak, de sajnos ő meg engem szemelt ki áldozatnak :(. AA-m flop után nem maradt életben, az egyiket törn all-in után riverelte le egy KQo, jött neki még egy Q, másik kettő simán drillbe szaladt. Az én drillem meg nyilván sorba... 1500 dolcsim bánta a menetet sajna. Egyszerűen semmim nem jött le, de a 15 out sem. Drillről ne is beszéljünk, mert nem jött, ha jött, leverték. Hát így jártam. Nyalogatom sebeimet. Igazából az egészben az volt a szívfájdító, hogy a sok durva halacska ott üldögélt, csak lap kellett volna, amivel az ember le tudja őket venni. Egy lapom lejött, egy QQ-ra jött a drill, ami fullosodott, azzal vittem is a beülőjét, valami nagy xarral adta. De a másik QQ-mat rögtön leverte egy settesedő JJ :(

A PokerStars 100 dolcsis versenyén sikerült KK-val AK ellen kiesnem preflop all-inben, nyilván rögtön jött az A. Ez közvetlen azután volt, hogy két pénzfeldobást elbuktam egymás után. Úgyhogy most leállok, mielőtt tovább növelem a kp minuszt.

Azért volt pozitívum is a mai napban :). Játszottam egy barcelonai EPT satot 100 dolcsiért szintén a PokerStarson, ami bevitt a 800 dolcsis satra. Nade nem az EPT satot akarom majd játszani, hanem az APPT-t, abból viszont majdhogynem kettőt is játszhatok ennyiért :)

3 megjegyzés:

blogman írta...

lehet hogy hülyén hangzik, de jó néha ilyet olvasni hogy ti is tudtok szép kis összegeket bukni, igaz még így is marad nektek miből továbbfolytatni:)

Gizdalord írta...

Élő rulz. nem tudom miért érzem jelentőségét, de ott egyrész nem kell annyira prémium lapra várni az elinduláshoz, másrészt 10 ből min 5x kiszűröd ha leszetesedett valaki. Itt a "kis"+ev ami a kiesett hand számokból fakad imho

Unknown írta...

grat, csak ügyesen!!!

(hogy interneteztek bárhonnan, amikor világot láttok? olyan szállást választotok, ahol van wifi, vagy mobil (nem túl drága?), vagy...?)