2008. április 13., vasárnap

Lent és fent

Lent, de nagyon lent... 2 napja volt a legrosszabb cash game napom, nagyon durva volt, és át is küldte a teljes hónapomat -1k-ba sajnos (versenyeket nem számítva). Először Fort Knox-oztam kicsit, akkor elég jól ment, lett +200 dolcsi, majd jött a mélyrepülés: -3,5k. A legdurvább az a parti volt, amikor 1800 volt bent, floppon ugyanis maniac all-int tol, aránylag jó játékos adja, és nálam legmagasabb set. Flop egyébként 568 volt, nálam 88. Maniac mutat 99, másik mutat JJ, turn 7, river T, így jártam. De egyébként a KK is rögtön setet floppolt AA-m ellen, K8s olyan fasza 5bb emelésre, biztos tudta, hogy jön rá a két pár. Akkora vicc, megnéztem statokat, 30-ból 1x lesz az embernek legalább 2 párja. Hát neki rögtön lett. Meg AQ-nak is AK-m ellen. Ja, a nagy partiban nekem volt 74% esélyem nyerni, nekik 7% ill. 16% (2 out meg 6 out - de ezek közül minden 5. esetben én fullosodok). Hát így jártam.

Aztán tegnap megint Fort Knox-oztam, hát megint szivatva lettem, úgyhogy az nullában zárt. K2o emel 20-as vaknál, első szinten UTG-ből!!!!!!!!!!! Én vakból visszaemelek rá AA-val, flop K26, persze bekerült minden pénz, de mit minraiselget K2o-val? És hova adja meg a 100-as visszaemelést 1k indulózsetonból? Halaknak áll a világ...

Na, aztán hogy valami jó is legyen, elindultam az EPC (Európa-bajnokság) satján tegnap, főversenyre, 2k-s csomag, 19 induló, 3 hely fizetett, de csak az 1. kapott indulást, hát azt sikerült megnyerni és még nagyobb mákom sem volt. Egy sorom jött le, amikor a flopon all-in raktak, de az meg barom volt, mert megvárta míg pot-commited vagyok és akkor tolta rám az idióta, nem volt fold equity-je. Nálam Q2o, cutoffból próbálok vakot lopni, stackem harmadát jelenti ez, és aránylag jól is álltam (nagyon rossz volt a struktúra), nagy vak csak adja, flop 345, ő passzol, én bet fél pot, ami a stackem második harmada, ő rám tolja, és kapok 5:1 odds-ot, miközben ugye minden 3. esetben lejön a szép kis sorom, azt kizárhattam, hogy ha lejön a sorom, azt buknám, itt már tuti volt, hogy valami nagy lapot késleltett slowplay-master barátunk, az idióta. Szal itt már dobhatatlan volt, és jött az A :) Más mákom nem volt. Szóval 23-án kimegyek a főversenyre :)

1 megjegyzés:

PeT írta...

Grat Viki ismét, nagyon mennek Neked ezek a sat-ok! ;)
Korábbi bejegyzésedhez: személy szerint én is ugyanúgy bírlak és példakép vagy, mint NL100-as voltodban.. :P