2008. április 28., hétfő

Vízum, fejlődés, tananyagok...

... és egyéb nyalánkságok.

Vízum: megkaptam tíz évre :D. Minek görcsöltem én ezen ennyit? :) Vicces volt, kinéztem magamnak, hogy mi a szitu: 3 ablak volt, 2 előttem, egy a sarokban. Az előttem levőkből az egyik nagyon könnyűnek tűnt, mindenki megkapta egy nagyon idős néni kivételével. A másik macerásabb volt, hosszabb beszélgetések, de gyakorlatilag ott is mindenki megkapta. Ezek fiatal srácok voltak. Reméltem, ezekhez kerülök.

A sarokban a harmadik, őszes úr. Egy fiatal párnak nem adta meg. Egy srácnak, aki 1 évre megy dolgozni, 1 évre adta, de mivel a vízum kezdete előbb van, mint ahogy kimegy, a vízuma le fog járni 6 héttel a munka vége előtt. Ez a bácsit nem nagyon zavarta, azt mondta, majd hosszabbítsa meg :D. Amilyen mázlim van, persze hozzá kerültem. De végül nagyon rendesnek tűnt, nem is kérdezett sok mindent, látta a Cardozás papírt (Full Tilttől ugyan várhattam, hogy megérkezzen...), meg a Kártya Magazinost, hogy milyen remek cikkeket írok oda, úgyhogy pikk-pakk meg is kaptam :). Fura különben, hogy egy pókeresről nem feltételezik, hogy ott marad? Vagy csak nem zavarja, mert nem vagyok csóró? Vagy csak egy csaj egyedül nem marad ott? Érdekes. Mindenestre én jobban paráztam előtte. De igazuk van, eszem ágában sincs ott maradni :D.

Full Tilt mekkora vicc volt :D. Éreztem én, hogy az a papír a fontos, kb. semmi más nem. Fickó valóban csak azt nézte (ami végül Cardozás lett), és még úgy távozóban a Kártyásat. Szóval írtam Full Tilt-nek, hogy hát küldjenek meghívót, lehetőleg faxon vagy postán, vagy scannelve, nem sima doksit, aláírva, pecséttel. Erre küldtek egy használhatatlan xart, amin ráadásul nem is az volt, persze no pecsét, no aláírás. Anyukám is írhatta volna. Na, gondoltam, sebaj, megyek én Amszterdamba, talizunk managerrel, majd ő elintézi. Így is lett. Manager elintézte. Hogy mit? Hehehehe. A következőt: ha befizetem a 10k nevezési díjat, akkor a WSOP szervezői, a Harrah küld nekem papírt. Remek :D. Persze, ha egyszer már befizettem, azt nem lehet visszakérni... Sokra megyek vele, nem fogom vízum előtt befizetni nyilván. Hát így jártam Full Tilt-tel.

Új tervek vannak, új célok. Egyrészt nagyon várom már a bécsi versenyt, jó buli lesz, sokat fogunk játszani, és tudom előre, hogy nagyon klassz lesz. Ma és holnap Cardoza lesz keményen. Lementem 1/2-re, és próbálok nem bukni, csak éljem túl ezt a hónapot.

Vegas miatt is izgulok már, azt is nagyon várom. Ja, meg íródnak a tananyagok, szerintem 2 héten belül fent lesznek az újak.

1 megjegyzés:

hojoco írta...

ki tudja mi lenne velem, ha 2001ben nem utasítják el a vízumkérelmemet? :)) (miamiban lett volna állásom, mint fűnyíró egy golf clubban)
pedig milyen profi hamisítvány bankszámla kivonatot mellékeltem :)))
GL !