2008. április 7., hétfő

Amszterdam

Hát megjöttünk, és minden a feje tetején áll. Először arról, ami még Amszterdam előtt volt.

Március: 11k fölött lett a vége, ebben benne van az élő is, bár az csak pár száz dolcsi volt (bónuszokkal és race-szel együtt). Nagyon örülök az egésznek, ez volt az eddigi legjobb hónapom, nem csak ezért, hanem a 2 versenyért is, amire indulást szereztem, azok is 17k-t érnek. Plusz sikerült teljesíteni a pontokat a Cardoza csomaghoz. Még két hónapot kell abból lehúzni így, de most már a legnagyobb VIP szinten könnyebb, meg tudok csinálni napi 10k pontot. Ezt ma meg is tettem rögtön.

Áprilisi terv, hogy meg kéne csinálni 250k pontot, mert ugye májusban már 21-én elutazunk, tehát addigra meg kell lenniük a pontoknak. Amszterdamban játszottunk kicsit a kaszinóban élőben, első nap sikerült 600€-t buknom, nem csak mert nem volt lapom, hanem mert 2x adtak meg Ax-szel emelést, amikor nálam JJ volt (A5o és ATo), és mindkétszer jött is rögtön az A. Harmadiknál all-in mentem floppon két párral (A64 flop, nálam 64), törnön a fishnek jött a második párja a heteséhez, mert az A akkora isten, hgoy nem lehet ám elengedni semennyiért. €5/€5 volt egyébként a limit, amit játszottunk. Aztán második nap +1100-ban álltam fel, kb. az első napon is ezt érdemeltem volna...

Konferencia. Jó volt, hasznos volt. Nem tudom, mi legyen most ezzel a bécsi EB-vel. Kaptunk csapatonként 800€ támogatást, mind a 4 csapatnak, de így franc tudja... azt lehetne esetleg, hogy a szállásból faragni (Sopronban fele annyiba kerül), és abból fizetni beugrókat. Meglátjuk, majd eldönti a csapat, hogy legyen, akarunk-e így menni egyáltalán. Viszont szereztem nagyon édes kis cápákat, csapatcápákat, ha megyünk :D

Aztán lesz az itthoni csapatverseny. Az is nehéz ügy, de majd meglátjuk.

A táborhoz is szereztem kis freeroll-pénzecskét, meg lehet, hogy tudnánk csinálni május végén, mielőtt elutazom, egy búcsúbulis TheFlop Live IV-t, ha van rá igény. Ez május 17-18. lenne. És valószínű a tábort el kellene tolni egy vagy két héttel, mert akkor hazaérek rá... Ehh, bonyolult az élet.

3 megjegyzés:

Gizdalord írta...

Wow nicely done.Szép meló. Ötletemet postolom a bécsi úttal kapcs.

Amanoba írta...

Ezt a táboreltolásos dolgot komolyan mondod? Mert akkor jó lenne idöben tudni a dolgokat, ugyanis aug 3-10 közé foglaltunk nyaralást (éppen a tábor idöpontja miatt) és akkor lehet nem is leszünk táborlakók :-(

Viktoria írta...

mindjárt rákérdezek fórumon, és kiderül.