2008. április 24., csütörtök

NLHE EB, Bécsújhely

Ez ugye az volt, amire a PokerRoyale termen keresztül jutottam ki, szerencsére első nekifutásra. A nevezés egyébként 1080€ lett volna, ahhoz képest elég gyenge volt a mezőny.

Volt például az asztalunknál egy dagadt orosz nő, én csak dagadt orosz fishnek nevezném. A játéka a következőből állt: minden hívást megadni a riverig, és ha ott legalább 2 párja van, all-in menni. Remek játék. Szerencsére jól felidegesítettem, mert az első ilyen húzásánál csöpögtetett, és mondtam hogy az nem all-in, mert nem mondta, hanem egy ezres bet. Hát így meg még rosszabb volt a fishelő odds-a, hehe. Egyébként benne sem voltam a partiban, csak idegesített a nő, sikerült is tiltre küldeni kicsit, de sajna nem kaptam azalatt lapot.

Rögtön az elején kaptam két AA-t, még az első vakszinten, nem sok haszna volt. Elsőre emelek 3bb-ig utg+1-ből és kaptam 5 megadást, lol. Így is enyém lett :D. Másodiknál meg mindenki dobta, úgy látszik nem maradt másnak ász :) De pl. náluk az A8o sima emelőlap volt. KJs az K magas boardon ment all-inig, ki is fizette másik srác AA-ját. Hogy nekem nem tudott akkor lenni...

Szóval a partijaim a két első után kb. így néztek ki: emelek mondjuk AK-val és semmi nem jön, flop cont bet, persze megadások tömkelege, úgyhogy hagyom. Vagy emelek 88-cal hátulról, 2-3 megadó, jön a flop, 9JQ, hát, már contbetelni sem érdemes. Elég hamar nyilvánvaló lett, hogy itt csak lappal lehet nyerni. Ez ment a szünetig, nem is nagyon voltam kezdő zseton felett szinte soha, illetve csak egyszer, amikor bemákoltam a dagadt orosz fish ellen egy lyukas sort, és szerencsére valami párt találhatott, mert felduplázott :D. Akkor lett 11 ezrem, de szünetre lement 6k körülre 600/300 - 50 vaknál. 71 induló volt, 56 körül maradt szünetre. 40 perces szintek voltak, 4 szint után volt a vacsiszünet.

Tehát hárman voltunk ilyen zsetonnal az asztalnál, és szünet után elkezdtünk felváltva all-int tologatni :D. Szerintem messze én toltam a legtöbbet, de mivel másoknak is csak 10-15k volt, ezért nem nagyon adogattak meg 6k-kat. A legkisebb, amivel toltam az 4k volt, az necces volt, mert már 800 volt a vak, de szerencsére nem talált semmit a nagy vak. Toltam én mindennel, szinte bármilyen open pushra. Még a legelső volt necces, mert K6s-sel toltam és a nagy vak talált egy ászt, de a másik lapja valami nagyon kicsi volt, és mivel először toltam akkor, még nem tudta, mikkel tologatok :D. Aztán volt A8o, elölről 9Ts, hátulról 75o, stb. Na, az első alkalommal, amikor tényleg lappal toltam, meg is adta egy AK, de az már vagy a tizedik all-inem volt. TT-t találtam, és hát az első szint kivételével ilyen lapot nem is láttam. Szünet után pl. alig vártam hogy legyen bármilyen egyszinű kapcsolodó vagy majdnem kapcsolódó lapom, hogy tologassam, de a 9Ts kivételével még az sem volt. Különben az 57o pont megverte volna az AK-t, mert a board K (első lap) 3456 lett. A TT nem tartott ki, első all-in megadásnál ki is estem, hát, így jártam.

3 megjegyzés:

Jozsó írta...

Csak nagyon halkan kérdem, de egy KJ lap tényleg nem elég jó egy K magas flopon?

Viktoria írta...

hát láttad, mi történt vele... egy preflop emelő ellen szerintem elég nyilvánvaló, hogy ha a riverre all-in vagy, akkor kevés lesz.

daniboy írta...

hát igen, gondol csak végig, mivel emelhetett ha preflop is volt? szinte bármivel ami megveri a KJ-t... AK,AA,KK,KQ... és akkor most nem tudjuk mi volt még lenn, szet stb is ha már allinig mennek (ez nekem ilyen 1K-s rebuyos versenynek tűnik, mármint forintban) :)