2008. április 9., szerda

Szívás és megfázás

Lebetegedtem, úgyhogy mindjárt el is megyek alukálni :(

Ráadásul három napja bukok, bár összességében ahhoz képest nem sokat, remek növekvő tendenciát mutat, -100, -350 és -1300, ez utóbbi a mai napi szívások sora, mindenkinek leesik mindene riverre, az A6o meg olyan faxa lap, mert úgyis jön rá az A és leveri a JJ-t.

Így a hónapom az amszterdami kp játéknak köszönhetően még csak -1000-ben van, és pont ügyileg is xarul állok, de ma nem erőltetem, mert beteg vagyok és csak tovább buknék :( 23k pontnál vagyok és 30k-nál kéne lennem, majd talán a hét második felében kicsit jobban fog menni, és akkor többet is játszom. Muszáj 250k-t összehozni ebben a hónapban, mert május eleje bécsi eb, utána fhm és végül 21-én már utazunk is.

3 megjegyzés:

Csajbi írta...

jobbulást :)

Amanoba írta...

Szomorúan hallom...:-(
Gyógyulj meg hamar!

(...és köszi, hogy frissülhetett a blogom :-))

daniboy írta...

köszi Viki a választ, igazából a tiédre voltam a legkiváncsibb :) és persze gyógyulj meg!! ;)