2008. április 18., péntek

Sit and Go-k

Kicsit eltűntem, mert nagyon szivatva voltam remek iPoker által. Hogy ne panaszkodjak, csak röviden említsem, tegnap négy alkalommal mentem a flop előtt all-in ász párral, és mind a négy bukott. Az ellenfelek JJ QQ KK és K9 lapokkal bírták leverni. Előtte levő napon KK és AA nem tartott ki pre-flop all-inben JJ és QT ellen. Szóval ez ment végig, és kicsit kiakadtam :(

Tegnap már csak NL200-on játszottam, hogy kisebb legyen a bukta, így is befigyelt 700 dolcsi minuszban. Szerencsére mára a történet megfordult, és vissza is jött szépen, SNG-kból. Éppen az utolsóra várok, azért van időm írogatni. Akkor is megyek aludni, ha bebukom. Ha viszont nyerem, akkor ezer dolcsira nő a mai plusz, sőt, 1750-re, mert már van 5 első 2 helyem. Volt az előbb egy olyan, hogy öt megvolt és a hatodikon 3. lettem, az kicsit kiakasztott :(. De nem adom fel :). Elég jól sikerült a mai menet, így néz ki: 1,1,5,1,6,2,1,3,3,2,1,1,2,2,3,4,2,2,2,1,1 - több heads-upot kéne nyerni. Csak az a baj, hogy addigra már általában nagyon nagyok a vakok, úgyhogy mindig lutri, kb. ki kap jobb lapot vagy kinek a lapja tart ki címen fut, mert úgyis pre-flop all-in megy a dolog. Ezek egyébként Fort Knox Jackpot SNG-k. Csak hatot kell nyerni, és kap az ember 110k-t :) Na jó, most egyelőre megelégednék azzal a 750 dolcsival, amit most kapnék, ha ebben első 2-ben lennék. Idegesít az előző, hogy pont a végén egy hellyel maradtam le :(

3. lettem megint... Nálam JT, flop JT4, all-in, ellen mutat AJ, törn A, ennyi volt basszus, ennyin múlik :(

5 megjegyzés:

Zoli írta...

Grat! Csak így tovább, csak legyél felkészülve arra amikor majd itt is szopatnak:D. Ha jól számolom 22db alatt 772$-t nyertél és közel 60%-os volt a ROI-d!

Csak így tovább!

Amanoba írta...

Milyen bejegyzések törlödnek innen-onnan? :-))
Valaki fikázik vagy reklámoz valami nem idevalót?

Gratula! Szép sorozat. Hamarosan meglesz az a kisjackpot is :-)

diego írta...

Jaaaaa, hogy ezek szerint közben zaklattalak! ;-)
Mindenesetre, akkor jónak mondtam, hogy milyen tetű az ipoker...
A sorozathoz gratula! Következő körben meglesz a JP! Kidrukkolom! /Ha szólsz - most is fentmaradok. ;-)/

Viktoria írta...

Igen, egy csávó idelinkelget reklámokat angolul a blogjaitokba, azokat szoktam kiszedni :)

daniboy írta...

már sokszor mondtam h nem vagyok csaláshívő, de ez nagyon úgy hangzott mintha "direkt azért sem adunk ki bónuszt"