2007. szeptember 28., péntek

Élő póker még mindig

Tegnap is voltunk játszani, ez egyre jobban megy :) Volt két nagyon jó döntésem. Az a vicces, hogy az ember néha elkapja a ritmust, és akkor dob, amikor kell, akkor ad meg, amikor kell, néha meg pont fordítva, és szívás van. Ez most mindkettő read volt, méghozzá spot on :) Telibe lett találva (a macska meg... jut eszembe, nagyon édes kiscicánk van :D).

Első: egyik fickó emel azt hiszem 4k-ig, adom, ahogy még többen is. Flopp 456, nálam 88. Nyit 10k-val, de azt gondoltam, ez nem sugároz különösebb erőt, ezért megadtam. Én voltam elöl. Gondoltam, majd a törnön eldől. Meg azért reménykedtem a 7-esben is. Törn 6. Nyitottam 15k-val, adja, itt már biztos volt, hogy van párja, úgyhogy nem is akartam tovább erőltetni. River T, passzolok, nyit 25k-val. Szinte biztos volt, hogy verve vagyok, de azért egy kis esély csak van rá, hogy két magas lappal blöfföl, mert máshogy már nem tud nyerni. Ezt az esély jelentősen csökkenti a törn megadása. Nézem a fickót, dumál, provokál, stb. Egyértelműen megadást akar. Nyilván ilyenkor dobni kell. Még azért egy dolgot végiggondoltam. Elképzelhető-e, hogy a fickó tisztában van vele, hogy provokálja a megadást, és hogy a viselkedéséről minden könyv azt írja, hogy megadást szeretne - vagyis nekem dobnom kell. Mert ha tudja, hogy a könyvek ezt írják, akkor lehet, hogy azért provokál, mert tudja, hogy ez engem lapjaim eldobására fog sarkallni. A srác azonban nem elég jó játékos ehhez, úgyhogy dobtam. TT volt nála.

A másik volt a komolyabb döntés. 2 partival később: nálam AT kv-ból, egészítek. Kb. 6 ember a kasszában, köztük UTG is. Flopp T72, két káró. Nyitok 3k-val, UTG vissza 6k-ig, mindenki más dob. Adom. Törn kőr 6. Nyitok 10k-val, ellen vissza 20k-ig. River treff Q. Passzolok, ellen nyit 20k-val. Én jövök. Megint elkezdtem vele cseverészni, többiek már idegbajt kaptak, mert az előző dobás is sokáig tartott :). Vki be is szólt ennél, hogy idő. De neki nem volt joga időt kérni, nem volt partiban. Több dolog volt, ami miatt végül megadtam. Egyrészt, a srác látott előtte hasonló helyzetben dobni, épp 2 partival korábban. Ha tényleg van lapja, vajon nem nyit kevesebbel? Másik: láttam korábban már húzólappal emelni. Egyértelműen húzólapra tettem. A kérdés csak az volt, hogy sor- vagy flösshúzóval jött? Mert a sor lejött a törnön. Megkérdeztem hát, van-e sora :) Először nem mert rám nézni, aztán elkezdett fixírozni, mint aki meg akar félemlíteni. Úgyhogy úgy döntöttem, flössre várt, és nincs semmije. Igazam volt :D. Hogy én utána mit kaptam :D. Mindenki azon okoskodott, hogy én milyen xarul játszottam ezt a partit, és milyen szerencsés vagyok :). Mondtam nekik, hogy fáradt vagyok, csak azért adtam már meg, megyek is haza aludni :). Volt vagy reggel 7. De hogy mennyi okos lett hirtelen, az nagyon vicces. A csávó, aki bukott, mondta, hogy reméli, legközelebb is megadom a hívását, mert ha lejön a lapja, azt is pont ugyanígy játssza. Nem mondtam neki, hogy ha legközelebb is befuccsolt húzója lesz, akkor megadom legközelebb is :D. Mondtam, csak fáradt voltam, persze, legközelebb is megadom, és nagyon jól játszott :). Jól sikerült egyébként az este eléggé...

35k minusszal indítottam ugyan, mert UTG úgy gondolta, hogy emelt kasszában az 56o nagyon faxa lap... De aztán soxorosan visszajött, úgyhogy szavam sincs.

Nincsenek megjegyzések: