2007. szeptember 24., hétfő

Nem póker, csak úgy tűnik, mintha...

Azt írta macsek, hogy a blog olvasottságának titka, hogy ne legyen benne póker. Hát ezt elég nagy önuralommal tudnám megoldani, de leginkább azzal sem :).

Miről írnék akkor? Hogy a kutyám (akit mellesleg Flopnak hívnak - hehe, póker :)) éppen nem akarja megenni a vacsoráját? (Tényleg nem.) Ráadásul bánatos pofával pislog rám :(. Most vagy csak műsorozik, ami simán kitelik tőle, mert nagyon elkényeztetett kis dög, vagy tényleg van vmi baja. Igazából az a gondom, hogy tegnap vendégségben adtak neki a gulyáslevesből, és azt sem ette, ami azért nem megvetendő kaja egy kutyának, szal félek, hogy van valami baja. Ugyanakkor simán kitelik tőle, hogy csak jól van lakva...

Ami a pókert illeti... hehe... Voltunk játszani tárgynyereményes versenyen, nem tudom, pontosan hányan indultunk, olyan 170 körül lehetett. Zozo 5. lett, én meg 6. Nyertem egy fényképezőgépet :)

Előtte voltunk élőzni, egyik nap megint elég durván jól ment, aztán volt egy gyengébb napom, negyedét a nyereménynek visszabuktam (egy beülő). Az milyen volt! Egyik asztalhoz leültem, de aztán nem tetszett és átültem a másikhoz. Na, onnantól kezdve 4 órán át nem nyertem partit! De nem viccelek, szó szerint, komolyan mondom! Kikészítettem néhány zsetont borravalónak, és mikor felálltam, megvolt mind, ami azt jelenti, hogy nem nyertem egyetlen partit sem. Vicces... Egyszerűen annyira durván nem volt semmilyen szinten lapom, hogy már siralmas volt.

Sajnos egyébként ugyanez volt a versenyen is, kész csoda, hogy addig eljutottam. Ilyen 42s-ekkel tologattam all-ineket, ebből állt a művészet. Sajnos egyen rajtakaptak (42s, ember megad QJo, lejön a 4), úgyhogy onnantól ez is behalt. Akkor már kénytelen voltam nagyon körülnézni, mielőtt tologatom, mert tudtam, hogy ha valaki talál valami elfogadható lapot, meg fogja adni. Szerencsére nem talált, csak az FT-n. Így jártam... Inkább tologatva esek ki, mint elfogyva. Ja, és persze olyankor tologattam, amikor jó ajándék járt a kiesőnek, hehe... Pl. a DVD-lejátszó volt a 8. hely, akkor tologattam, az tetszett. Aztán az MP4 lejátszó nem tetszett, úgyhogy pihiztem :). Fényképezőgép tetszett :).

Na, végre megszuperáltuk az oldalt. Elvileg most a blogfigyelő is megy, meg a honlap sincs meghalva, csak el ne kiabáljam...

Lesz/van egyébként sok jó dolog tanodával kapcs, arról majd legközelebb.

2 megjegyzés:

Tuzson írta...

Grat Vik a versenyhez, szép volt!

Egyébként sajna a flop most sem megy...

Tuzson

Amanoba írta...

Én is grat, és én is sajna... Már nagyon hiányzik a fórum...