2007. szeptember 9., vasárnap

Aki a kicsit...

Pedig érdemelné a nagyot :D. Ez annyira vicces, hogy megint kiszállok 1300 pluszban, és elégedetlen vagyok, de nagyon. Persze, ha az ember nem tudná, hogy voltam 2k fölött is, akkor ez így nagyon szép és jó, de tudja... ill. az ember lánya. Aztán csúnyán buktam :( Mert az Ax nagyon frankó lap, és az A-hoz le kell jöjjön a flöss. Volt 4-5 parti zsinórban, 2 a Bodogon, ahol az ott termelt 400 plussz el is ment, meg 3 a CardozaGames-en, ahol szintén elúszott 400. Nade mindegy, nem sírni, a pókerben nincs "lett volna...".

Volt egy nagyon király húzásom, azzal nyertem nagyon sokat, és baromi büszke voltam magamra, ezért sajnálom, hogy utána elcsesztem az ott nyert lóvét :(. Az úgy volt, hogy volt egy csávó, aki elég agresszív a flopp előtt, nem tudom, mikre emelget, de minden xarra, és minden pozícióból. Fel volt róla írva, hogy floppon még folytatólagos nyitást alkalmaz, de visszaemelésre dobja, ha nincs semmije. Hát ott üldögélek 2 db NL400-as asztalon is mögötte, és kétszer is eljátszom ezt kis párral, amikor gáz a flopp, nincsenek nagy lapok, tehát ha nagy lapokra próbálkozott, nem nagyon tud visszaemelést megadni. Be is jön mindkétszer, szépen eldobálja, de kezd belőlem elege lenni :D. Na, a NL600-as asztalon is ott vagánykodik, de sokkal kevésbé emelget válogatás nélkül. Ismét emel, én találtam egy AA-t :). Mondom itt most kánaán lesz :D. 2-en voltak még mögöttem tán, meg a két vak. Emberünk emel 24-ig, ami 4NV. Én mondom ezt most egy életem, egy halálom, megkockáztatom, akkor már mindketten 700 fölötti zsetonnal ültünk az asztalnál (én 400-zal ültem be, ő 600-zal). Tehát csak megadtam, és reménykedtem, hogy mindenki más kiszáll. Így is lett. Flopp K magas, jön a folytatólagos nyitása. Mivel tudtam, hogy elege van belőlem, arra gondoltam, hogy ha van egy párja, QQ, JJ, TT, akkor sem fogja most eldobni, reméltem, hogy nem KK. Ha meg AK, akkor nyert ügyem van. Tehát rá az azonnali visszaemelés. Gondolkodik, megadja. Törn lényegtelen. Passzolt, én fél kasszát nyitottam, az olyan 120 volt már ekkor. Megadja. Mondom hurrá van, ez AK lesz :)))). River lényegtelen. Passzol. Na mondom, ez most király lesz :D. Betoltam az all-int. Ha nem tudom, hogy a csávót csomószor kiemeltem előtte, és hogy a töke tele velem, eszembe nem jut. Egyébként nem olyan rossz játékos. Viszont már előtte jól felidegeltem, és teljesen értelmetlennek tűnhetett az all-in, hacsak nem blöff. Mert ha van nálam valami, miért nem akarok pénzért licitálni? Fél kassza, esetleg kassza, bár már az is közel volt az all-inhez. Tehát mit gondolhat: nyilván blöff, befuccsolt húzólap, vagy totál semmi. Másnak nem volt értelme ugyanis. Megadta :)))) Mutat AK :)))) És hirtelen 1400 fölötti zsetonnal üldögéltem a 600-as asztalnál, ahova 400-zal ültem be :D Nagyon jó érzés volt :)))) Kár, hogy nem tartott sokáig, mert innen buktam vissza egy fish-nek 400-t három egymást követő partiban, aztán kiszálltam, mielőtt elvesztem a többit is.

Érdekes ez a komolyabb téten játék, tök más, mint amikor az ember NL100-on meg NL50-en tolta. Ott valahogy simán összejött 4-5 beülő, ha megszaladt egy nap. Itt meg a 3 beülő már bazi nagy eredmény. (Jó, lett volna 5, ha nem baxom el, ez tény.) A baj az, hogy inkább azzal kell vigyázni, ha egy nap nem megy. Mert ha lebukok 2 beülőt, akkor az nagyon csúnya minusz tud lenni, ráadásul újabban nem állok meg 2-nél, és már volt is rá példa, hogy visszahoztam a minuszból sokat. Bár azt hiszem, most újra bevezetem a 2 minusz után kiszállást, úgy biztonságos.

Elkezdtem fordítani az Árulkodó jelek könyvét. Elég gyorsan fog menni szerintem. Majd inkább a Super System lesz durva, az nagyon sok és nagyon kemény meló. Közben olvasom Caro-tól ezt a másik könyvet, valami Winning Poker Secrets vagy mi, Londonban szereztem Cardozáéktól, már rég meg akartam szerezni. Tök vicces, mert nagyon sok van abból benne, amiket ugye mi fordítunk a Mike Caro University anyagaiból :). Mondjuk van még benne hétlapos stud meg draw póker is, ami az eddigi tananyagokban nem volt (lehet, hogy lesz, csak a többiben van, nem néztem). Na, ahova ki akartam lyukadni, hogy volt benne egy nagyon klassz mondat. Eszerint "ha egy megállíthatatlan erő találkozik egy elmozdíthatatlan tárggyal, akkor az elmozdíthatatlan tárgy elmozdul" :DDD. Egyébként tényleg :). Ha az ember elég erőszakos, legtöbbször odaadják neki, amit akar :D. Mármint főleg a póker asztalnál, de az életben is. Soxor vetem be azt, ha vki nem adja meg, amit szeretnék (pl. amikor a Bodoggal akartunk szerződni a tanoda miatt), hogy addig nyaggatom, amíg megunja, és inkább belemegy, minthogy tovább legyen nyaggatva :D. És ez elég jól be szokott válni :)))

Lehet, hogy nekünk is Életstratégia Egyetemnek kellene hívnunk magunkat, mint Mike Caro :DDD - ha már ilyen remek bölcsességeket teszek közzé ;-). Merthogy az övét úgy hívják, hogy Mike Caro Póker-, Szerencsejáték- és Életstratégia Egyetem. Mennyivel jobban hangzik, mint hogy Pókertanoda, hehe. Mondjuk különben én így szeretem, ahogy van, mi online póker tanoda vagyunk és kész :))). Mégsem leszünk Életstratégia Egyetem, meghagyom Mike Caro-nak.

Nincsenek megjegyzések: