2007. szeptember 8., szombat

Harc a póker-istenek ellen

Nem is tudom, szép dolog-e elégedetlenkedni egy közel ezres nap után (970). Igazából az az egy rohadt mákos fish zavar. Pénzautomatát játszott, mindenkire rátolta az allint flopp előtt pl. ilyen K2o-val. Rám éppen J5o-val tolta, amivel lyukas sora volt, nálam meg KK. Törnön adta elő a mutatványt, lent volt 236 meg még vmi xar. River 4 :( Ott elúszott a jó kis 400 dolcsis beülőm...

Ugyanilyen remekül mentek a dolgok az FHM Bajnokságon is :(. Szerintem a kidolgozott taktika tökéletes volt, első perctől pozícióból small ball játékot játszottam, és szépen be is jött, a 2k indulóról felmentem olyan 3500 körülre, de ekkor már a vak 200/400 volt, úgyhogy egy le nem jött sorhúzó meg egy le nem jött flösshúzó (mindkettőre nagyon durva oddsokat kaptam, nem dobhattam) visszaküldött 2k-ra, ekkor volt szünet, vak 250/500 a szünet után. Elhatároztam, hogy ha nem jön be senki, minden alkalommal allin lesz lapok megnézése nélkül. Erre nem került sor, mert az első partiban, amikor KV voltam, bejött egy ürge, ráadásul elölről. Nálam KQs, nem toltam rá, mondom nézzünk floppot. Flopp Q magas, itt toltam be a maradék 1400-amat. Na mire jött be a csávó? KTo-ra (UTG-ből!!!), és mivel JQ ott virított a floppon, képtelen volt eldobni, törn A, ennyi volt, köszönjük.

Flópónak vettem egy kis kuckót, ami szövetből van, és jó meleg neki :) Szegény kutymogó meg akart fagyni, a mélyhűtött kutya meg nem őriz házat, úgyhogy az nem lett volna jó ötlet. Hát, a spanyol időjáráshoz képest valóban kicsit hidegebb van errefele :D. Nade most ki nem lehet csalni onnan semmivel. Najó, max. hússal, csonttal. Mással nem nagyon.

3 megjegyzés:

daniboy írta...

megkérdezhetem h mi az a small ball? kis lopkodás poziból? kicsi de gyakori emelések, szóval olcsón sokat? :)
ez a jó stratégia? milyen volt a mezőny? sokan óvatoskodtak és maradtak annak ellenére h csak a legjobbak jutnak tovább?

Viktoria írta...

Szerintem ez a jó taktika, igen, kicsi emelések, mert aránylag feszesek az emberek, és ha kicsiket, de következetesen emelsz, akkor eldobják. Persze ki kell tudni szúrni a fisht, aki aztán mindennel megad. Láttam pl. megadást 9-es magassal riveren lol. Ász magas nyitott :D.

Mezőny alapvetően max callolt, nem voltak agresszívak. Azért nem nagyon tudsz normálisat emelni, mert nagyon kevés a zseton, és nagyon gyors a vakemelkedés. Ennek a versenynek az ún. türelmi faktora 2-es alatt van, kiszámoltam, asszem 1,86-ra jött ki, ami azt jelenti, hogy totális szerencsejáték, aki jobb lapot kap, az fog továbbjutni. Semmiféle tered nincs játszani.

Persze lapot nem kaptam, ez egy dolog, ettől még meg lehetett volna csinálni, ha mondjuk a "3-ból 1x lejön a húzólap" produkciót nem úgy mutatom be, hogy amikor nálam van 2x, akkor nem jön le, amikor ellennél, akkor lejön. Persze, az volt a 3. :)))

daniboy írta...

értem, köszi