2007. szeptember 20., csütörtök

Valahogy ez most megy :)

Muszáj most írnom, hogy megnézzük, milyen remek a kis blogfigyelőnk, ami most került fel a pókersuli oldalára. Innentől lehet szépen blogolgatni, és mindig látszani fognak a frissítések. Remélem, egyre többen váltanak majd át a blogra a naplókról.

Póker ügyileg egészen jól alakulnak most a dolgok :). Sikerült megnyernem egy kétezres freezoutot élőben valamelyik nap. Azt figyeltem különben, hogy minden alkalommal, amikor versenyt nyerek, akkor azért van benne egy nagyon nagy mák. Most is ugye voltunk közel hatvanan. Az egy dolog, hogy lapömlésem volt, és szinte nem is volt szükség arra, hogy bármiféle pókertrükköt elővegyek, mert mikor rámtologatták, mint CL-re a zsetonokat, AA-kat találtam. Ha nem, akkor meg lemákoltam az ellent :). Ja, a nagyon nagy mák az volt, hogy 88-am leverte a 99-t pf allinben, és az egy fontos parti volt. Uígy volt, mikor azt a nagyobb versenyt megnyertem anno, ott is asszem 99-t vertem FT-n, csak 33-mal, 5 között. De ott én toltam, itt meg elfogadtam, mondjuk csak azért, mert Ell tolta, és ha bukom, úgy is jó helyre megy a zseton :D. Másik mákolásom 3 outos volt. 900k-val üldögéltem FT-n, miközben a többieknek nem nagyon volt 200k-nál több. Ettől függetlenül nem is nagyon terrorizáltam őket. 5-en voltunk asszem, amikor J4o-t találtam cutoffban, de már rég nem játszottam :) 40k vaknál mondom legyen 100k, hátha odaadják. Erre nagyvak rám tolja a maradék még 100k-ját. Nemtom mér, úgy gondoltam, nincs párja. 2 nagy lap ellen meg a 3:1 odds bőven elég, ha van olyan szerencsém, hogy nem fogja a lapjaimat, mondjuk nyilván a 4-t nem valószínű , hogy fogja :D. Elfogadtam, de nem volt olyan szerencsém, JKs-t mutatott. Jött a négyes :).

Egyébként kp-zni járunk szokásos klubba. Egy minuszos napunk volt az eddigi 3-ból, akkor tényleg minden lejött elleneknek. De elég jó terep, csávó 74s-sel megad 12BB-t preflop, mert egyszínű :) Törnön allin, riverre flösse lett. De flösshúzót nem enged el allinre sem :) Ami persze hosszútávon nekem nagyon remek, amikor levernek, akkor nem. Uezt másik A2o-val adta elő, emelést úgy adja, mintha muszáj lenne, lejött két 2. Szóval akkor vesztettem kicsit, de előtte nagyon sokat nyertem, tegnap meg visszahoztam azt a kicsit. Sajnos el kellett dobnom egy AA-t a floppon, és ráadásul még le is mákoltam volna őket :(. Emelek 9BB-ig, és ketten jöttek, mindkettőnél KQo. Jó, mondjuk ha nem adná meg a szarjával az emelésemet, ki ellen játszanék az AA-mal? Flopp: KQ9. Szép sokat rámtoltak, az egyikről nem tudtam, ver-e, de a másikon látszott, hogy igen. Lejött riverre még egy 9-es, szal vittem volna az egészet :(. Mindegy, 25 ezret nem ért meg, jól döntöttem, csak xar látni utána, hogy lejött volna.

Érdekes, nagyon sokszor megérzem, hogy verve vagyok. Néha mégsem engedem el pl. online. Valahogy ha online póker, akkor az ember könnyebben rányom a call gombra. Meg mondjuk itt van idő végiggondolni. Ülhetek ott, az embert nézegetve, hallom, mit mond a másik, végiggondolom, mit láttam addig a csávótól. És általában a read, ahogy mondani szokták "spot on", telibe talál.

Na, jönnek a Full Tilt-es sapkák és pólók, épp a vámnyilatkozatot kéne kitölteni rá, de ilyet még nem csináltam, úgyhogy fogalmam sincs, hogy kell... DreamPoker már nehezebb ügy lesz, mert kitették mindkét managert, akivel kapcsolatban voltam, hát kiváncsi leszek, megkapjuk-e a zsetonkészleteket.

Kár, hogy xar a netünk még mindig, nem nagyon tudok játszani :(. Kiváncsi leszek, mikorra lesz jó, hajtom a dolgot, de nem rajtam múlik. Mindegy, addig élőzünk :).

Nincsenek megjegyzések: