2007. október 3., szerda

Kifele a gödörből

Ahogy látom, ha nem húzok bele, lassan daniboy-nak több blogpostja lesz, mint nekem :D. Na majd most lesz 10 napja, hogy beelőzzön.

Azt néztem, más blogokat nézegetve, hogy ilyen mindenféle ajánlatokkal kéne tűzdelni az ember blogját, bár nemtom, hogy ez az olvasókat mennyire érdekelné :D. Csak úgy láttam, hogy mások ezt teszik (más témájú, meg pókeres blogokban is). Pár napja különben észrevettem egy elég csábító póker bónuszt, a PKR bulija,
2000$-os first depo bónuszt vezettek be, ez azért nem rossz. Ráadásul elég normálisan jön ki bónuszuk, nem gyors, de nem is lassú. Mondjuk egyetlen hátránya, hogy tudtommal egyben adják a végén. Mindegy, király terem mindenképpen a grafika miatt, bónuszostul meg anélkül is. Várjatok csak, mutitok képet, aki még nem látta volna ezt a termet:


Na, de nem erről akartam írni tulképp :). Hanem hogy van fórum újra, és hipp-hopp a blogfigyelő is működni látszik, hurrá :). Ráadásul új blogosunk van, CsehJoe személyében, majd ha hazajöttünk Barcelonából, akkor be kell építenünk őt is a blogfigyelőbe, sőt, remélem lesz még egy-két ember, aki áttér a blogra. Nyilván rossz humor lenne azzal érvelni, hogy a blogok nem tűnnek el, mert ugye ezek a Google-tól futnak... na mindegy, ne emlegessük...

Annak viszont örülök, hogy több a bíztatás, az öröm, hogy újra megy a fórum, mint a kesergés amiatt, ami elveszett. Nyilván sokmindenkinek elég rosszul esik :(. Viszont az is igaz, hogy nem csak poénnak szántam, hogy mi több vagyunk, mint egy fórum. Komolyan gondolom, hogy mi közösség vagyunk/leszünk, amelyhez tartozni büszkeség van/lesz. Voltunk például ezen a dunaújvárosi élő deepstack versenyen. Igaz, hogy nem kis létszámban jelentünk meg, 12-en indultunk Tanodások, de akkor sem semmi eredmény, hogy az FT-n a legjobb 8-ban még 5 (!) tanodás bent volt!!!

Alig várom már az október végi élőt, szülinapi bulistul, freerollostul. Szerintem nagy menet lesz :). Végül Vecsésen tartjuk az egészet, egy 100 fő leültetésére is képes teremben, ahol nagyon színvonalas minden, van karaoke-tól kezdve szem-szájnak ingere, árszínvonal nagyon normális, és remek hely. Pestről indulnak majd autók, de tömegközlekedni sem lehetetlen. Nálam lesz 3 hely mindkét nap, az tuti, de megyünk sokan kocsival, szerintem mindenki befér valakihez. Mielőtt tömeges email áradatot kapnék, macsek intéz mindent, hehe (szegény), kocsikat is (nem tom, erről tud-e :D).

Holnap reggel eltűnök, 10 napra lelépünk egy pókerkonferenciára, remélhetőleg sok-sok jó dolgot tárgyalunk ki magunknak, és hurrá lesz :D. Pl. kiverjük DreamPokerből amikkel lóg. Ja, van ám nagy kavarás CD Pokerrel. Panaszkodik, hogy a freerollunk 75 indulójából 4 volt csak a mi regünk. Na persze, mert hiába regel valaki tőlünk, a szemetek (ne mondjátok vissza nekik) nem könyvelik hozzánk. És ezt mindenki tudja, a konferenciákon mondja is mindenki. Na, lényeg a lényeg, októbertől megint az lesz, hogy csak mi regjeink indulhatnak a freerollokon. Csakhogy ezt CD-ék meg fogják szívni, ezért is nem nagyon harcoltam ellene, mert ugyanis így mindenki, aki tőlünk töltötte, de nem tud majd regelni, mert a szemetek (sic!) nem könyvelik hozzánk, jön majd ugye reklamálni, hogy hát mi van. Így aztán rögtön tudni fogom, hogy kik azok, akiket nem könyveltek le. Ráadásul a fickó mondta, hogy aki nem fizetett még be, vagy legalább 3 hónapja inaktív, az simán nyithat tőlünk új számlát. Na, erre meg szerintem nyilván le fogják zárni az accountokat, mert azt szokták. Majd szabadítgathatom fel az accountokat egyenként, miközben az újonnan nyílókat még mindig nem könyvelik tisztességesen vajon? Ami tuti biztos, hogy olyan kavarás lesz, hogy öröm lesz nézni!!! Már előre várom, mikor csávókám fejére zúdul... (psszt).

Bazi sok dolgom van még ma éjjel, és holnap reggel indulunk, le kéne vezetni olyan uszkve 30 órát... mi a toszt csinálok én naplót írogatva? És még vagy 2-3 órányi dolog van, ja, persze bepakolva nem vagyok... hú, de meg fogom én ezt szívni basszus. Legalább legutóbb, mikor levezettük ezt, akkor aludtam előtte. Nem lesz elég a 4 RedBull, látom előre. Ja, a vicc az, hogy odaérünk csütörtök délután, és este elvileg parti :D. Na megnézem hogy leszek rajta mosott x...

Nincsenek megjegyzések: