2007. szeptember 27., csütörtök

Gondok és továbbra is póker

Sajnos a fórum nem megy, mert van egy kis gondunk. Lehet, hogy ma megoldódik, de valószínűbb, hogy legkorábban holnap. Kis türelmet kérek minden Floppostól, elég nehéz nekem/nekünk is, mert elég nagy a gond. Megpróbáljuk megoldani, amint csak lehet. A cset meg az oldal azért többé-kevésbé megy, ahogy a többi fórum is, csak éppen a magyar nem :( Emailen meg MSN-en elérhető vagyok, ha bárkinek segítségre van szüksége.

Póker... az a nehéz, hogy mivel most éppen ugye hús-vér emberkék ellen játszom, ciki lenne, ha idetalálnának. És persze ha valakiről írok, és idetalál, nyilván magára ismer. Szóval nem nagyon írhatom le a véleményemet egy-egy emberkéről, vagy a játékáról, mert megbántódhat. Volt megint egy csávó tegnap, aki szerint a női játékos nem vehető emberszámba, már alig várom, hogy ráfázzon... A másik, ami halálra idegesít, hogy miért érzik úgy a közepesen gyenge játékosok, hogy ki kell oktatniuk a még náluk is gyengébbeket? Ha valaki nagyon rossz megadásokat művel, miért kell ezt a szemére vetni? Mintha nem azt szeretnénk, hogy legközelebb is így tegyen. Úgy kell emelni, hogy akkor is jó legyen, ha megadja, és akkor is, ha dob. Ilyen egyszerű. És nem kell a fisht kioktatni. Ennél már csak az szebb, amikor erre még az osztó is rákontráz, rontva nekem a boltot. A másik meg megjegyzéseket tesz a játékomra... egyébként jók az osztók ott, rendesek, meg minden, csak hát ezekről le kéne szokni. Mondjuk szóltam mindkettőnek, és a szitu megoldva, szóval nem lesz ebből gond már.

Nem tudom, hogy csinálom... nem akarom fényezni magam, csak az zavar, hogy én sem értem, hogy csinálom, és néha elkap a kísértés, hogy jobbak ellen játsszak. Aztán gyorsan leteszek az ilyen hülyeségről :D. De ott motoszkál a kisördög. 0-ban szálltam ki tegnap, mert mindenki engem fishelt le :(. Mindegy, hadd fisheljen. Nekem jó így is, úgy is... Amire azt mondtam, hogy nem tudom, hogy csinálom... minden egyes readem pontos volt. Nem tökéletes még, de nagyon közel van hozzá. Egyszer osztóból limpeltem K8-cal, flopp 8 magas, valaki kicsit emel, én szépen megtolom 8 ezerig, törn lényegtelen, tolom 12-ig, ember adja. Mondjuk itt nem kellett nagy read, mert hallottam, ahogy a haverjának mondta, hogy sorra vár. Riveren lejött a lyukas sora :(. Szerencsére nem kapott érte egy fillért sem, passz-passz. Annyit számoltam el, hogy flösshúzója is volt, de így is rossz volt a megadás a törnön, nagyon nem volt meg az odds-a. A4-el volt bent, lent volt 23, jött az 5.

Másik parti, flopp előtt vki emel 2 ezerig, nálam AKs, flopp KQx, ember emel 6 ezret, én feltolom 15 ezerig. Megint ketten maradunk, törn T, van lent két kőr is, ember 40k körül all-in megy, dobok. Megint az volt a szitu, hogy amikor jobb voltam, fizetett, de hát lejött neki. AJ-vel kóricált bent, de mondjuk itt is volt flösshúzó. Úgy meg már elég jó esélyeket kapott. A törnön toltam volna nagyon meg megint, mert ott szoktak rosszul megadni, csak arra már nem került sor. Lényeg, hogy mindkét esetben addig toltam erősen, amíg én voltam a jobb, amint már nem, nem tettem egy fillért sem bele. Azt nem értem, hogy lehet, hogy versenyen nincsenek ilyen readjeim.

Volt pl. egy parti, benne sem voltam, Elliott és egy másik fazon játszott. K magas flopp. Readem az volt, hogy Elliottnál AK, másiknál KJ, tehát jobb kickerrel nyer Elliott. Kicsit volt csak más a szitu, Elliottnál KJ, ellennél K5. Hát igen, nem feltételeztem, hogy ilyen xarral van bent a másik, bár azt sejtettem, hogy rosszabb kickerrel kikap.

Lényeg, hogy elég jól megy az élő. Nem tudom, hogy jobb játékosok ellen mi lenne a helyzet, de nem is akarom tudni. Nyerni akarok, nem villogni :)

Nincsenek megjegyzések: