2007. szeptember 11., kedd

Eddig jó :)

Hogy ebből minden napra jut egy, azért döbbenet. A6o-ra ráemel minraise a vakomra, ez még ok. Találok egy JJ-t, visszaemelek 36 dollárig (!!!) (NL400). Emberünk adja!!! Flopp egyszínű, Q magas, nálam van a J belőle, ember rám tolja allint az ászával a flösshúzóra, és persze le kell, hogy jöjjön neki riveren. Csak azt nem értem, hogy hol van a 3-ból az a két eset, amikor nem jön le neki? Mert kezdem hiányolni...

Eddig ki vagyok békülve egyébként a hónappal, annak ellenére, hogy egyre-másra lefishelnek néha. Meg volt még egy csúnya ma, mondjuk az nem fishelés, ellen nut flösst floppolt, nekem lejött a sorom, és nem hittem el neki :). Az belekerült 400 dolcsiba, tán még többe is, mert addigra már egy ideje üldögéltem annál a NL600-as asztalnál. Teljesen átszoktam a NL400-NL600-ra, fel sem teszek már NL200-t (amíg az önbizalmam úgy áll, ahogy most is épp). Most is fent volt 4 db NL400 meg 2 db NL600 és teljesen jó volt. A mai napon 800 a plussz, ez kellemes, semmi nagy truváj nem volt benne, apránként jött, aztán ami elment, az meg egyben ment :))). Jó ez az iPoker.

Jut eszembe, csinálunk BPO super-satokat Cardozán, 12 dolcsisok lesznek, onnan lehet bejutni a nagy satra, ahol minden 10 indulóból egy nyer beugrót a BPO-ra. Ja, meg lesz liga is a Cardozán.

Teccik ez a Doyle Brunson könyv, tök jó sztorik vannak benne :). Pont azon gondolkodtam, hogy szerintem én nem online póker függő vagyok, hanem póker könyv függő :DDD. Mondjuk szerintem amíg valaki munkának tekinti a pókert, vagy sportnak, és nem szórakozásnak, addig nem lehet azt mondani, hogy függő. Bazi sokat játszom (most épp napi 4-5 órát), de tudom, miért csinálom, és soxor nincs kedvem, mégis játszom, de persze néha lazítok. Persze, ha nagyon-nagyon sok pénzem lenne, és nem lenne szükségem arra, amit pókeren keresek, akkor is játszanék, de nagyságrendekkel kevesebbet, és szerintem inkább hobbiból élő versenyekre járnék. Az buli meg élvezet, mondjuk egyébként az a klassz része a pókernek. A többi csak favágás.

2 megjegyzés:

Amanoba írta...

Cardozán is lesz taliga? Hurráááá végreee! :-))

daniboy írta...

szeretnék én is 3 minimálbért favágni esténként :P