2007. szeptember 10., hétfő

3 jó nap zsinórban

Most ennek nagyon örülnöm kellene :). Végülis örülök is, mert régen volt már, hogy három egymás utáni napon ilyen jól érezzem a játékot. Sajnos egy Ax megint megkapta a flössét az ászára :(. És megint pontosan 2 nagy buktám volt, pont amikor nagyon jól álltam. +350 lett a vége, úgyhogy nem panaszkodom, de álltam +600-on is korábban. Mondjuk jól ment, szavam nincs.

Nagyobb téten azért ritkább, hogy egymás utáni napokon így menjen, nem is emléxem, mikor volt ilyen utoljára. Mondjuk a játékom is sokat fejlődött mostanság. NL400-on már magabiztosan játszom, ha lehet, már fel sem rakok NL200-as asztalt, helyette pakolom a NL600-asokat, van, hogy 3 is felkerül belőlük egyszerre. Szerintem itt már nem sok különbség van NL400 és NL600 között. Talán majd a NL1k lesz egy nagy ugrás, az azért komoly tét, bár egyelőre eszem ágában sincs a közelébe menni.

Ez mindig olyan fura :). Mikor NL25-ön játszogattam, azt gondoltam, hogy ha valaha feljutok NL100-ra, és ott stabil nyerő leszek, tuti nem megyek feljebb, mert ott már túl jók a játékosok :). Manus persze mondta, hogy nem hiszi, hogy sokáig fogok NL100-on üldögélni :))). Ott volt 2 elég nehéz tétváltás, NL50-re meg NL100-ra is elég nehezen sikerült átszoknom. De még mikor NL100-ra mentem éppen fel, akkor sem gondoltam, hogy valaha tovább fogok menni. Most, hogy a NL600-t kóstolgatom (bár általában még csak 400 dolcsival ülök be), ugyanezt gondolom a NL1k-ról. Mármint hogy én oda sosem fogok menni. De persze most már, ismerve magamat, nem hiszem el ezt magamnak :D.

Olvasom ezt az új Doyle Brunson könyvet, mert befejeztem a Caro-t. Na, az nagyon jó volt, a vége. Azt írja, hogy mindenki uolyan mértékben szerencsés v. szerencsétlen, de ha én elhiszem magamról, hogy szerencsés vagyok, akkor mások is elhiszik, és tartani fognak tőlem... ez egyébként pontosan így is van. A könyv azzal végződik, hogy követeli, hogy az ember mondja el háromszor hangosan: "Én egy szerencsés játékos vagyok, a lapok kedvezni szoktak nekem." - vagy valami ilyesmi, nem emléxem pontosan a második felére, és most nincs itt a könyv. De lényeg, hogy nagyon klassz volt a vége :).

Ja, kicsit HU-ztam. Kifogtam egy fisht, aki nem emelt semmire, viszont mindent megadott. NL50-re ültem be, fish beült 10 dolcsival, és elnyert tőlem egy százast :D. Igazából az zavart, hogy ha azt láttam volna, hogy jól játszik, nem bosszankodom, mert ezt a pénzt erre szántam, gyakorolni akartam a HU-t. De a csávónak TT-re lejön a drill és hasonlók, ezzel nem nagyon tudtam mit kezdeni. Dobni meg nem dobott el semmit, szerintem nem is volt olyan parti, hogy dobott volna. Na mindegy, mondom, ezt erre szántam.

Nincsenek megjegyzések: