2009. június 17., szerda

Vegas-függő vagyok :)

Mondtam már, hogy imádom ezt a várost? :) Van, aki szerencsejáték-függő, hát én meg Vegas-függő. Meg napfény-függő, de az más kérdés. Illetve valószínűleg van összefüggés.

Ma érkeztem, éppen kedvenc szállodámban, a Venetianban ülök, mert van ingyen kávé és ingyen internet :P. Szerintem mindjárt átnézek a Rióba, hogy mi a szitu arrafele. Az Impreial Palace-ban lakom egyébként, ahol napi 10 dolcsi a netezés, k.pják be. Mindegy, majd remekül lehet a Venetian kávézójából tolni a netes pókert :D Mondjuk nem maradt csak koffeinmentes kávé, de mire befejezem és visszanézek a pókerterembe, remélem már lesz rendes :)

Cserébe majd visszajövök nekik cash game-ezni, hogy ne csak az ingyenkávéjukat igyam :D

Na most csak ennyi, szombaton játszom az első versenyemet, addig szerintem semmi különösebb nem fog történni.

1 megjegyzés:

pokerasztalos írta...

Az ingyen kávé és internet jól hangzik.
Nem is mennék WSOP-ra:)
Egész nap netes póker a kávézóban:)